قهرمانی زود هنگام پیکان / نبرد مدعیان برای نایب قهرمانی

تیم والیبال جوانان پیکان در فاصله یک روز مانده به پایان رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مرحله نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که تیم جوانان پیکان موفق شد در فاصله یک روز مانده به پایان این مرحله از رقابت‌ها عنوان قهرمانی را کسب کند. 
تیم والیبال پیکان در روزهای اول، دوم و سومی موفق به شکست تیم های بانک سرمایه، شهرداری ارومیه و ثامن الحجج خراسان شده بود و در چهارمین روز نیز موفق به شکست سه بر یک سایپا شد.
تیم والیبال جوانان متین صالحین ورامین نیز در یکی دیگر از مسابقات روز چهارم برابر ثامن الحجج خراسان سه بر یک به پیروزی رسید تا با سه برد و یک شکست همچنان مدعی نایب قهرمانی این رقابت‌ها باشد.
امروز هم در آخرین روز مرحله نهایی لیگ برتر والیبال جوانان سه دیدار برگزار خواهد شد تا تیم‌های دوم تا چهارم این مسابقات هم مشخص شوند. بر این اساس متین صالحین ورامین به مصاف تیم پیکان تهران خواهد رفت و ثامن الحجج خراسان با شهرداری ارومیه دیدار می‌کند. در آخرین دیدار مرحله نهایی این مسابقات هم سایپا تهران مقابل تیم بانک سرمایه صف‌آرایی خواهد کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.