در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شاکری: ممنوعیت صدور مجوز برای بلند مرتبه سازی در تهران

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا زمانی که طرح ضابطه ساخت و ساز بلند مرتبه سازی در تهران تهیه نشود، انجام هر گونه صدور مجوز برای بلند مرتبه سازی ممنوع است.

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بررسی موضوع بلند مرتبه سازی در تهران اظهار داشت: طبق درخواست هیئت دولت از شورای عالی معماری شهرسازی این موضوع 14 دی ماه با حضور شهردار تهران، سازمان نظام مهندسی، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان هواشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تا زمانی که طرح ضابطه ساخت و ساز بلند مرتبه سازی در تهران تهیه نشود، انجام هر گونه صدور مجوز برای بلند مرتبه سازی ممنوع است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ابلاغ دستور ممنوعیت مرتبه سازی در تهران تصریح کرد: امیدواریم این تصمیم منطقی، نتایج خوبی را به همراه داشته باشد و همچنین ضابطه محل بلند مرتبه ها و ضوابط و تاثیر زیست محیطی به درستی بررسی شود.

شاکری با بیان اینکه این طرح در کاهش آلایندگی اثر مستقیم ندارد، بیان کرد: به سازمان هواشناسی و نظام مهندسی دستورالعملی داده شده که با همکاری دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری تاثیرات بلند مرتبه سازی در وزش باد تهران را بررسی کنند.

وی تاکید کرد: بعد از بررسی مطالعات توسط دستگاه های متولی نتایج این طرح اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار