دور برگردان اصلاحات!

زمانی می خواستند از خاتمی عبور کنند، حالا به عارف هم رضایت می دهند با این حال هنوز در رسانه‌هایشان وقتی می گویند "تندرو".

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، اصلاح طلبانی که زمانی استعفای دسته جمعی دادند و انتخابات مجلس هفتم را تحریم کردند این روزها به هر دری می زنند تا با تعداد بیشتری در انتخابات مجلس دهم شرکت کنند. این هم از عجایب روزگار است که زمانی در مقابل نظام سیاسی کشور بایستی و زمانی دیگر برای ورود به بازی های سیاسی در همان نظام از همه امکاناتت استفاده کنی. زمانی جلودار شعارهای ضد رهبری و ضد نظام در خیابان ها باشی و زمانی دیگر از همان سخنان رهبری مصداق بیاوری که چون آقا گفته همه می توانند در انتخابات شرکت کنند پس ما هم لابد باید کاندید بشویم و برویم مجلس!

 توسعه سیاسی اصلاح طلبان تاکنون به همینجا رسیده است. پافشاری رهبر معظم انقلاب بر آرمان های امام و انقلاب کار را به اینجا رساند که برهم زنندگان بازی سیاسی حالا دم از مشارکت حداکثری در بازی سیاسی کشور و انتخابات می زنند. باوجود آنکه نامزدهای زیادی هم در این انتخابات دارند بازهم به دنبال تایید صلاحیت فهرست اولیه شان هستند که پشت درهای بسته درباره اش به توافق رسیدند و حاضر هم نیستند یک قدم از آن فهرست کذایی عقب بنشینند. همین است که هم شورای نگهبان باید مورد هجمه قرار بگیرد و هم نهادهای انقلابی دستخوش تهاجمی بی سابقه بشوند.

آقایان خودشان هم خوب می دانند اگر قرار به شرکت گروه های مختلف در انتخابات است با آخرین تاییدیه هایی که شورای نگهبان صادر کرد دیگر هم اصلاح طلب به اندازه کافی در میان نامزدها هست و هم اصولگرا و هم نامزد مستقل اما اینکه چرا هنوز معترضند را باید از خودشان پرسید و اگر هم خودشان جواب نمی دهند باید به سراغ مصاحبه های چندماه پیششان رفت و سری به آرشیو رسانه هایشان زد تا متوجه شویم می خواستند دقیقاً چه کسانی تایید صلاحیت بشوند و حالا که آن ها نشدند دبه مشهور را بر سر دست بگیرند که شورای نگهبان یک جناح را حذف کرده! آقایان اعتماد ملی و مشارکت سابق شورای نگهبان اصلاح طلب ها را حذف نکرده آن فهرستی که شما پشت درهای بسته اتاق فکر بنیاد باران بر سرش بعد از کلی دعوا و قهر کردن و ریش گرو گذاشتن به توافق رسیدید تایید صلاحیت نشده اند دیگر چرا بازی را به هم می زنید. اگر انتخابات می خواهید و به دبنال مشارکت حداکثری هستید، این گوی و این میدان.

منبع: افکار نیوز

انتهای پیام/

باشگاه خبرنگاران جوان: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.