شهرکرد؛

همایش الگوی عملی تحول و تعالی سپاه در شهرکرد

همایش تبیین الگوی عملی تحول و تعالی سپاه، سبک فرماندهی و مدیریت سردار شهید حاج حسین خرازی، در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این همایش، با اشاره به سبک فرماندهی و مدیریت جهادی سردار شهید حاج حسین خرازی گفت: تدبير نظامي، شجاعت كم‌نظير، ایستادگی در برابر مشكلات و سختي های جبهه های جنگ، قاطعيت و صلابت در فرماندهی را از ویژگی های این شهید والامقام برشمرد. 

سردار محمد تولایی، با بیان اینکه شهید خرازی حساسيت و اهتمام فوق‌العاده‌اي نسبت به حفظ بيت‌المال و پرهيز از اسراف داشت، افزود: وی، همرزمان و نیروها را نیز دائماً به حفظ بيت‌المال و عدم اسراف در استفاده از وسايل و امكاناتي كه مردم به جبهه ها مي‌فرستادند توصیه می کرد. 

به گفته وی؛ صداقت، سادگي و تواضع از دیگر ويژگي های بارز سردار شهید حاج حسین خرازی بود. 

تولایی اضافه کرد: شهید خرازی، به آن چه مي‌گفت و توصیه می کرد، عمل می نمود، لذا گفتار او بر دل ها مي‌نشست.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری هم در این همایش گفت: ابعاد شخصیتی، اخلاقی و نظامی سردار شهید شهید حاج حسین خرازی به گونه ای است که در همه دوران ها می تواند به عنوان الگو معرفی شود.

سردار رضا محمد سلیمانی افزود: منظور از بیان ویژگی های منحصر به فرد شهداء، آسمانی کردن آنها نیست، جرا که شهداء نیز از میان خود ما به جبهه های حق علیه باطل رفتند ولی با خودسازی و تهذیب نفس، به درجات عالی رسیدند تا الگویی کامل برای جامعه باشند. 

در این همایش، جمعی از کارکنان سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند. 


انتهای پیام/ف

برچسب ها: همایش ، تحول ، الگو ، سپاه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.