تبریز؛

توسعه ناوگان مسافربری بستان آباد با راه اندازی 32دستگاه خودروی سواری

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 32 شهرستان دستگاه خودروی سواری به ناوگان مسافربری شهری بین شهری و بین روستایی بستان آباد اضافه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این خودروهای مسافری با استفاده ازتسهیلات صندوق کار آفرینی امید آذربایجان شرقی خریداری و با حضورمدیران کل حمل و نقل وپایانه ها و صندوق کار آفرینی امید استان و مسوولان شهرستان بستان آباد در مسیرهای شهری بین شهری و بین روستائی تحت نظارت شرکت تعاونی مینی بوسداران راه اندازی شدند .

مدیر کل حمل و نقل پایانه های آذربایجان شرقی در جلسه ساماندهی ناوگان عمومی شهرستان بستان آباد گفت: 50درصد ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان شرقی بالای 25 سال است که با تخصیص اعتبار ویژه از سوی دولت قرار است در مدت 10 سال ناوگان فرسوده حمل و نقل باری و مسافری استان ساماندهی شود .

باقر جوان افزود :ناوگان مسافری آذربایجان شرقی سه هزار و 100 دستگاه اتوبوس و سواری دارد که میانگین سنی این ناوگان 11 سال است .

آخوند زاده رییس صندوق کار آفرینی امید آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از پرداخت تسهیلات 330 میلیارد ریالی اشتغال در استان خبر داد و افزود: امسال برای اشتغالزایی درشهرستان بستان اباد 20 میلیارد ریال وام پرداخت شده است.

قاری زاده فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این جلسه گفت :بیشتر روستاهای این شهرستان نیازمند اعتبار برای ساماندهی و تامین تاکسی بین راهی و روستائی هستند .

 انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.