تصمیم پرسپولیس برای بستن یک پرونده شکایت دیگر در فیفا

باشگاه پرسپولیس پس از بستن دو پرونده از شکایت های مطرح شده در فیفا در صدد بستن سومین پرونده است که از سوی هافبک برزیلی سابق این تیم باز شد.

تصمیم پرسپولیس برای بستن یک پرونده شکایت دیگر در فیفا
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه پرسپولیس طی یک ماه اخیر با نزدیک شدن پرونده های شکایت ممدوتال و سکوبرت بازیکنان سیه چرده سال های گذشته خود به مرحله کسر امتیاز باز پرداخت مطالباتشان به توافق رسید و این پرونده ها را بی سر و صدا بست.

ممدوتال که پیش از این 20 هزار دلار دریافت کرده بود، یک روز قبل از پایان مهلت و اجرایی شدن حکم کسر امتیاز 106 هزار دلار دیگر دریافت کرد تا پرونده بسته شود.

شرایط پرونده سکوبرت البته اینگونه حاد نبود ولی علی اکبر طاهری به هیأت مدیره پیشنهاد کرد به جای آنکه هزینه اضافه به باشگاه تحمیل شود و پرونده را به C.A.S بکشاند، بهتر است طلب او بالغ بر 37 هزار دلار را پرداخت کنند که مقرون به صرفه تر خواهد بود.

حالا دیگر پرونده ای که در هیأت مدیره تصمیم گرفته شد به جای کلاه به کلاه کردن تسویه و بسته شود مربوط به سوسا، هافبک برزیلی این تیم می شود. او پس از پارگی رباط صلیبی، از فهرست خارج شد و برای دستمزدش توافق کرد. البته بسیاری باور داشتند او قبل از حضور در پرسپولیس هم با درصد بالایی از پارگی رباط صلیبی روبرو بود. او چندی پیش حکم نهایی را از فیفا دریافت کرد. طلب او بالغ بر 150 هزار دلار اعلام شد. حالا اعضای هیأت مدیره می گویند تصمیم آن ها این است که اگر وی حاضر به تقسیط طلب خود باشد، ‌حاضرند به جای افزایش بار مالی برای باشگاه و طولانی کردن روند پرونده در  C.A.S بدهی خود را پرداخت کنند.

اعضای هیأت مدیره می گویند قصد دارند بعد از این پرونده سراغ ولاتکو بروند. 

انتهای پیام /
برچسب ها: پرسپولیس ، شکایت ، پرونده ، سوسا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار