تیری که سرنوشت را مشخص می کند

سرنوشت کسب سهمیه پارالمپیک در مسابقات جهانی چک با یک تیر مشخص می شود.

آلگ نیکولاویچ در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  عنوان کرد :مشکلات فنی و تجهیزاتی در آلمان باعث شد روحیه کماندارن خراب شود و با دو امتیاز کمتر سهمیه کامپوند بانوان به کره جنوبی برسد اما امیدوارم در رقابتهای چک این تیر سرنوشت ساز باعث شود ایران در جایگاه اول تا سومی قرار بگیرد و موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک ریو شود.
وی افزود : در حال حاضر شرایط تیم ملی خوب است و فقط با مشکل مصدومیت رنجبر و رحیمی مواجه هستیم و رحیمی زیر نظر پزشک تیم ، اردو را همراهی میکند ولی رنجبر از اردوی بعدی به تیم ملحق می شود و امیدوارم روحیه قوی این ورزشکاران کمک کند تا به آسیب دیدگی خود غلبه کنند در مسابقات چک و ریو خوش بدرخشند.
نیکولاویچ ادامه داد : برای پشتوانه سازی تیم ملی بهتر است بعد از پارالمپیک، مسابقات قهرمانی کشور برگزار شود تا حتی افراد تازه کار نیز دیده شوند و تیراندازان با استعداد به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند و در هر دو بخش کامپوند و ریکرو این رشته ورزشکاران زیادی داشته باشیم.
وی در خصوص نعمتی گفت : از تیراندازان خوب ایران است و در حال حاضر با تیم المپیک به تمرینات می پردازد و در صورت موافقت فدراسیون ها در مسابقات چک حاضر می شود و بعد از المپیک ریو تیم ملی جانبازان و معلولین را همراهی می کند.

سرمربی تیم ملی تیر و کمان در پایان خاطر نشان کرد : از فدراسیون جانبازان و معلولین درخواست می کنم با اعزام یک تیم ۱۲ نفره برای رقابتهای جهانی چک موافقت کنند و بتوانیم در بخش کامپوند بانوان علاوه بر سمیه عباسپور ، فرزانه عسگری را نیز داشته باشیم تا شانس ما برای کسب سهمیه افزایش یابد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار