قیمت خوابگاه‌های دانشجویی از سال آینده تغییر می‌کند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تعیین قیمت خوابگاه‌ها براساس رتبه‌بندی آنها تا سال آینده خبر داد.

یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قرار بر این شده که تا سال آینده قیمت خوابگاه‌ها براساس رتبه‌ خوابگاه تعیین شود براین اساس قیمت هر خوابگاه براساس رتبه‌ای که دارد مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اتمام کار رتبه‌بندی خوابگاه‌های دانشجویی ادامه داد: ما تمام خوابگاه‌های دانشجویی دولتی را از بین صفر تا ده رتبه‌بندی کردیم و با توجه به امتیازاتی که خوابگاه‌ها کسب کردند آنها را مانند هتل‌هایی که ستاره دارند در 5 طبقه تقسیم‌بندی کردیم و سپس نرخ آنها هم براساس امکانات آن، نوع شهر و رتبه تعیین می‌‌شود.

یزدان‌مهر بیان کرد: بعد از اتمام رتبه‌بندی خوابگاه‌های دولتی در بهمن ماه 94  کار رتبه‌بندی تغذیه دانشجویان و غذای دانشگاه‌ها با توجه به شاخص‌هایی که برای سالن‌های غذاخوری دانشگاه‌ها مشخص شده آغاز گردید و در حال حاضر در حال طراحی فرم‌های رتبه‌بندی وضعیت تغذیه دانشگاه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از 7 شاخص اصلی رتبه‌بندی وضعیت تغذیه می‌توان به آنالیز غذایی، کیفیت و ارزش تغذیه‌ای، بهینه‌سازی الگوی مصرف، فضا و تجهیزات و... اشاره کرد که زیرشاخص‌هایی هم دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار