آیت‌الله موحدی کرمانی:

باید افراد شجاع و نترس به مجلس خبرگان و شورای اسلامی بروند

رئیس شورای ائتلاف اصول‌گرایان گفت: باید افراد نترس و شجاع به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بروند.

باید افراد شجاع و نترس به مجلس خبرگان  و شورای اسلامی بروند
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش اصول‌گرایان با سخنرانی آیت‌الله محمدعلی موحد کرمانی دبیر کل جامع روحانیت مبارزه و رئیس شورای ائتلاف اصول‌گرایان امشب 19 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نارمک برگزار شد.

آیت‌الله موحدی کرمانی اظهار داشت: باید افراد نترس و شجاع  به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روند و اگر نمایندگان مجلس و خبرگان بترسند  باختیم زیرا مقام معظم رهبری بیدارترین، آگاه‌ترین فرد در کشور است و از همه‌کس اطلاعاتشان در رابطه با توطئه‌های آمریکا بیشتر است و ایشان بارها تأکید کرده‌اند که آمریکا در مقام نفوذ می‌خواهد کشور را به عقب برگرداند و فرهنگ کشور را به همان فرهنگ سال‌های طاغوت تبدیل کند ولی این بار با هدف نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قصد نفوذ و دشمنی را دارد.

وی افزود: رأی شما مردم سرنوشت کشور را برای 4 سال تعیین می‌کند و می‌تواند مجلسی را مطیع رهبر و یا مجلسی مزاحم رهبر به وجود بیاورد که هر دفعه یک دردسری را ایجاد کند.

آیت الله موحدی کرمانی گفت: به لیست‌هایی که برای انتخابات تعیین شده اعتماد کنید زیرا این لیست‌ها را افرادی انقلابی، دلسوز و کسانی که دغدغه امامت و ولایت دارند تنظیم کرده‌اند.

وی بیان کرد: تنظیم این لیست مدت‌ها طول کشیده است و روی این لیست کار شده بر روی سوابق نمایندگان و کسانی که جزء اسامی هستند، و این لیست‌ها موردپسند خدا، امام زمان و مقام معظم رهبری باید باشد. شما  مردم به کل لیست رأی دهید حتی اگر فردی از این لیست را نمی‌شناسید.

رئیس شورای ائتلاف اصول‌گرایان افزود: شرکت در انتخابات باید با حضور پرشور مردم باشد و فرد اصلح بیرون آید که باعث افتخار مردم و ایران باشد یعنی اگر دشمنی بخواهد برای ایران نقشه بکشد و احساس کند که مردم ضعیف شده‌اند و خسته و ناامید شده‌اند امیدوار می‌شود و برنامه‌هایش را تنظیم می‌کند. مقام معظم رهبری چه زیبا فرمودند که اگر نظام هم قبول ندارید ولی در انتخابات شرکت کنید و این‌که بالاخره در این کشور زندگی می‌کنید پس در انتخابات شرکت کنید و هم دیگران را به شرکت در انتخابات تشویق کنید تا فرد اصلحی انتخاب شود و این انتخاب شما باعث می‌شود که مجلس شورای اسلامی برای 4 سال و مجلس خبرگان برای 8 سال بیمه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار