آغاز به کار اجلاس جهانی دولت‌ها در دبی

چهارمین اجلاس جهانی دولت‌ها با حضور 125 کشور روز دوشنبه در شهر دبی در امارات متحده عربی با هشت موضوع اصلی به عنوان دستور کار، آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه های خبری، اجلاس امسال بر آینده زندگی و کار و نیز بررسی مهم ترین متغیرهای اقتصادی تاثیرگذار در کار دولت‌ها تمرکز دارد.

کنفرانس موسوم به دولت‌ها از تلاش‌ها در زمینه توسعه جهانی حمایت می کند و درصدد آمادگی برای آینده با هدف کنترل و بهره گیری از فرصت‌ها استوار است.

به ویژه این که آینده به سرعت در حال دگرگونی و تغییر است و این تغییرات بر تصمیم دولت‌ها تاثیر زیادی خواهد داشت و دولت‌ها را آماده خواهد کرد تا اهداف خود را محقق سازند و کیفیت و رفاه ملت‌های خود را ارتقا دهند.

از محورهای مهمی که این کنفرانس به بحث درباره آن خواهد پرداخت، بخش آموزش، بهداشت، اقتصاد و بازار کار خواهد بود که در سطوح بلند، دور، متوسط و کوتاه مدت مسایل مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

چهارمین اجلاس دولت ها از 18 - 21 بهمن در دبی با حضور "محمد بن راشد" حاکم دبی "پول کاجامی" رییس جمهوری رواندا ، "جیم یونگ کیم" رییس بانک جهانی و "خوزه آنخل گوریا" دبیر کل سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه و "یان الیاسون" معاون دبیرکل سازمان ملل متحد برگزار می شود.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار