سمنان؛

تمام محورها باز و تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان پذیر

اکنون توده بارشی و هوای سرد از سمنان و دامغان عبور کرده و در شاهرود و میامی در حال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: در زمان حاضر تمام محورهای ارتباطی استان سمنان باز و عبور و مرور خودروها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

احمد طاهری  افزود : از بعد از ظهر روز دوشنبه با شروع بارش برف و باران و سرد شدن ناگهانی هوا، محور فیروزکوه به سمنان و گردنه آهوان واقع در محور سمنان به دامغان به علت شدت بارش برف و باران و کاهش دید شدید، مسدود شده بود که با تلاش دستگاه های امداد رسان بازگشایی شد.

وی اظهار داشت: با تلاش مدیریت بحران و دستگاه های امداد رسان و به کارگیری تمام امکانات و تجهیزات در زمان حاضر (ساعت دوازده نیمه شب دوشنبه) این محورهای ارتباطی بازگشایی شده و عبور و مرور با زنجیر چرخ در حال انجام است.

طاهری خاطرنشان کرد : اکنون توده بارشی و هوای سرد از سمنان و دامغان عبور کرده و در شاهرود و میامی در حال فعالیت است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: با توجه به بارش شدید برف و باران و لغزنده بودن جاده ها، عبورو مرور در محورهای کوهستانی این استان و محور شاهرود - گرگان، شاهرود - آزاد شهر، شهمیرزاد - فولاد محله با زنجیر چرخ امکان پذیر است و از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات کامل جلوگیری می شود.

طاهری یادآورشد : میزان بارش ها به گونه ای نبوده که موجب وارد شدن خسارت به مناطق شهری و روستایی استان شود و غیر از مسدود شدن و بعد بازگشایی شدن محورهای یادشده،مشکلات دیگری در محورهای استان سمنان نداریم.

وی به رانندگان توصیه کرد در صورت تردد در محورهای کوهستانی استان زنجیر چرخ و دیگر وسائل ایمنی لازم به همراه داشته و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و به توصیه پلیس راه و راهداران توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: تردد ، خودرو ، زنجیر ، چرخ ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.