جاذبه‌های گردشگری تهران و ایران به روایت «قاصدک»

یکی از جذابیت‌های برنامه «قاصدک» به تصویربرداری آن در جاذبه‌های مختلف گردشگری در تهران و ایران است.

حسین اکبری مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «قاصدک» گفت: برنامه «قاصدک‌» یک برنامه ترکیبی است و به معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان می‌پردازد. بر اساس تجربه چند ساله‌ای که در حوزه‌ اجرای طنز در برنامه زنده داشتم و حمید توسلی کارگردان و تهیه‌کننده برنامه و مهدی منفرد مدیر تامین برنامه‌های شبکه نسیم به دنبال مجری بودند که بتواند موضوعات را به زبان طنز بیان کند از من برای اجرای این برنامه دعوت کردند.
 
مجری برنامه «انرژی برتر» درباره لوکیشن‌ برنامه «قاصدک» اظهار داشت: برنامه را در فضای خارج از استودیو تصویربرداری می‌کنیم و یکی از جذابیت‌های برنامه تصویربرداری در جاذبه‌های مختلف گردشگری در تهران است و به زودی در شهرستان‌های مختلف، تصاویر مختلف را ضبط می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: در برنامه نماهنگ‌ها و ویدئوهای کوتاه از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری در فضاهای مختلف که دارای تنوع و هیجان و نشاط است در برنامه پخش می‌شود.
 
اکبری در خصوص قشر سنی مخاطبان برنامه «قاصدک»، گفت: شبکه نسیم به نشاط و سرگرمی خانواده‌ها می‌پردازد و برنامه «قاصدک» یک برنامه خانوادگی است و همه گروه‌های سنی می‌توانند برنامه را تماشا کنند.
 
مجری برنامه «به من بگو چرا» درباره آیتم‌های برنامه گفت: برنامه شامل آیتم‌های مختلف به نام‌های «نسیم بقا»، «نسیم یادها» و بخش‌های مختلف از دیدنی‌های ایران و جهان، دوربین مخفی، بخش مهارت، پخش بخشی از فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی است.
 
مجری برنامه «بچه‌های ایران» در خصوص بازخوردهای برنامه گفت: خوشبختانه برنامه دیده شده است و مردم از برنامه استقبال کرده‌اند و خوشحالم برنامه‌ای که برای خانواده‌های ایرانی اجرا می‌کنم.
 
وی در پایان مطرح کرد: برنامه «قاصدک» به ویژه برنامه‌ای در روز بیست و دوم بهمن به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات خواهد داشت. همچنین ویژه برنامه عیدانه «قاصدک» در حال حاضر در مرحله پیش تولید است و قرار است با حضور هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور از شبکه نسیم پخش شود.
 
گفتنی برنامه «قاصدک» در روزهای پنج‌شنبه هر هفته ساعت 19 پخش و در روز جمعه‌ها در ساعت 9 صبح، 15 بعد از ظهر، 19 شب تکرار آن پخش می‌شود.
 
حسین‌اکبری، زهرا موسوی نویسندگان و حمید توسلی کارگردان و تهیه‌کننده برنامه است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار