اکبری: دیدار با ارومیه جذاب خواهد شد

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: با وجود اینکه نتیجه دیدار با شهرداری ارومیه در جایگاه تیم‌ها تاثیری نخواهد داشت، با این حال پیش‌بینی می‌کنم شاهد یک دیدار جذاب در ارومیه باشیم.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین دیدار تیم پیکان در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور گفت: این هفته با تیم قدرتمند شهرداری ارومیه دیداری را برگزار خواهیم کرد که قطعا به دلیل رقیب بودن همیشگی این دوتیم از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که تغییر جایگاه ما در جدول رده‌بندی چندان محتمل نیست و در واقع تیم پیکان به عنوان تیم دوم راهی مسابقات پلی‌آف خواهد شد نتیجه دیدار با شهرداری ارومیه حائز اهمیت نیست. 

اکبری با بیان این مطلب که به احتمال زیاد  از بازیکنان جوان‌تر تیمش برای دیدار با شهرداری ارومیه استفاده خواهد کرد گفت: ما در تلاش خواهیم بود که دیدار پایانی مرحله مقدماتی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. با این حال این دیدار فرصت خوبی خواهد بود که بتوانیم بازیکنان ذخیره و جوان تیممان را محک بزنیم و از طرفی به نفرات اصلی استراحت بدهیم.

سرمربی تیم پیکان تهران درباره مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: لیگ امسال از لحاظ فنی شرایط خوبی داشت و تیم‌ها رقابت تنگاتنگی داشتند اما انصراف تیم گوهر کویر زاهدان و برخی  بی‌نظمی‌ها در برنامه لیگ شرایطی فراهم کرد که امسال شاهد اشکالاتی در نحوه برگزاری مسابقات باشیم. امیدوارم سازمان لیگ تدابیری بیندیشد تا دیگر شاهد اتفاقات اینچنینی در لیگ برتر والیبال نباشیم.

اکبری با انتقاد از وضعیت قضاوت در برخی مسابقات گفت: متاسفانه داوران این دوره از مسابقات در برخی رقابت‌ها سوت‌های اشتباهای زدند که روند بازی ها و نتایج را تحت الشعاع قرار داد. امیدوارم در ادامه مسابقات و در مرحله پلی‌آف نحوه داوری داروان بهتر از مرحله مقدماتی باشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار