ایلام؛

ایجاد مراکز اورژانس اجتماعی در 70 شهر کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در 70 شهر کشور در سال های آینده خبرداد و گفت: در حال حاضر 180 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور مشغول فعالیت هستند.

ایجاد مراکز اورژانس اجتماعی در 70 شهر کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ انوشیروان محسنی بند پی گفت:    مراکز اورژانس اجتماعی در شهرهای با بیش از 50 هزار نفر جمعیت راه اندازی شده اند و در زمینه های آسیب های اجتماعی به مردم مشاوره می دهند.

وی با بیان اینکه ساختمان این مراکز در برخی استان های کشور از جمله ایلام استیجاری است، افزود: اگر استان ها همکاری کنند آمادگی احداث ساختمان مراکز اورژانس اجتماعی را به صورت مشارکتی داریم.

محسنی بندپی با بیان اینکه  ساختمان این مراکز بدلیل اهمیت و نوع خدماتی که ارائه می دهند باید در مکانی ثابت باشد گفت: گر در این زمینه مسئولان ارشد استان ایلام همکاری کنند ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی بصورت مشارکتی با تامین اعتبار احداث می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور روز گذشته به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری با استانداری ایلام برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، دیدار با کارکنان و مددجویان بهزیستی، شرکت در نشست شورای برنامه ریزی بهزیستی استان و دیدار با مسئولان به استان ایلام سفر کرده است.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.