دومین همایش مداحان برگزیده جوان برگزار می‌شود

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: هم اندیشی با مداحان جوان پیرامون بحث فاطمیه، بایدها و نبایدها در عزاداری و همچنین مبحث سکولار نبودن مداحان و هیأت‌ها از اهداف این همایش دو روزه خواهد بود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: دومین همایش مداحان برگزیده جوان کشور به همت هیأت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان و مشارکت شهرداری مشهد در روز سه شنبه و چهارشنبه مورخ 27 و 28 بهمن ماه در هتل نخل مشهد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اندیشی با مداحان جوان پیرامون بحث فاطمیه، ضرورت وحدت، شناخت و بررسی مقتل، بررسی و پاسخ به سئوالات، دغدغه‌های مقام معظم رهبری، بایدها و نبایدها در عزاداری و همچنین مبحث سکولار نبودن مداحان و هیأت ها از اهداف این همایش دو روزه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعداد یکصد نفر از نخبگان مداحی جوان از سراسر کشور در این همایش حضور خواهند داشت، همچنین سخنرانان و مداحان پیشکسوت از جمله حجج اسلام ماندگاری، شیخ علی ثمری و احمد پناهیان و آقایان حاج حسین سازور، حاج سعید حدادیان، حاج محسن طاهری، حاج محمدرضا طاهری و سیدمجید بنی فاطمه در این همایش حضور خواهند داشت.

مداحی در پایان صحبت های خود اشاره به حضور دکتر مقدم فر در این همایش جهت سخنرانی در خصوص مسائل سیاسی روز و وظایف مداحان در این مقطع حساس کشور داشت.

همچنین تعدادی از مداحان روز چهارشنبه شب در رواق دارالهدایه حرم علی بن موسی الرضا(علیه السلام) به نوحه سرایی خواهند پرداخت.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار