عبدی: آنقدر مرد هستیم که اعتصاب نکنیم!

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن به تمجید از هم تیمی‌های خود به خاطر تحمل مشکلات مالی پرداخت.

بهادر عبدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مدیران باشگاه به ما برای حل مشکلات قول مساعدت داده‌اند و ما هنوز منتظریم.

بچه‌ها طبق روال همیشگی صبر کردند و لب به گلایه باز نکردند واقعا شرافتمندترین فوتبالیست‌های ایران در راه آهن بازی می‌کنند کسانی که حتی در سال های پیش مجانی تیم را در لیگ برتر نگه داشتند و باز هم مردانگی به خرج دادند و به حرف مدیران اعتماد کردند. قطعا مدیران باشگاه هم تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مالی انجام می‌دهند.

در روزهای اخیر با قاطعیت به ما گفته شد که در هفته  جاری درصدی از پول قرار داد بچه‌ها پرداخت خواهد شد. ما هم به مسئولان اعتماد کامل داریم و در بازی مقابل صبا هم این مسئله را نشان دادیم و آنها دیدند که ما همه از جان مایه گذاشتیم.

ما تا به امروز تنها  20درصد قراردادمان را دریافت کرده‌ایم، بازیکنان تیم‌های دیگر در حالی اعتصاب می‌کنند که 40 درصد از قراردادهای 700 میلیونی خود را دریافت کرده‌اند و این مبلغ شاید با کل قرار داد یک بازیکن راه آهن برابری کند. ما کمترین قرار دادها را بین تیم‌های لیگ داریم و با این وضع اعتصاب ها و اعتراض‌ها، من به بازیکنان هم تیمی خود می‌بالم.

امیدوارم با حمایت‌های بیشتر ما هم دلگرم می‌شویم و به هدفی که در لیگ داریم خواهیم رسید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار