واکنش کمانداران معلول به حضور فوتبالیست‌ها

ملی پوشان تیروکمان جانباز و معلول درباره شرایط اردو و حضور فوتبالیست‌های سایپا مطالبی را عنوان کردند.

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ملی پوشان کماندار از حضور آندو تیموریان و دو بازیکن دیگر تیم فوتبال سایپا در محل تمریناتشان ابراز رضایت کردند.

واکنش کمانداران معلول به حضور فوتبالیست‌ها

کاکوش: تماشای تیراندازی فوتبالیست‌ها دیدنی بود
مجید کاکوش در این خصوص گفت: اگر فقط در هر اردویی تمرینات بدنسازی و تکنیکی انجام شود به مرور زمان بازیکنان دچار خستگی و بی‌حوصلگی می‌شوند و وجود برنامه فرهنگی لازمه اردوی موفق است و حضور فوتبالیست‌ها در این اردو باعث افزایش روحیه تیم شد و تیراندازی با کمان بازیکنان فوتبال لحظات جالبی را در اردو رقم زد و این ورزشکاران با سختی کار ما آشنا شدند.

کهنسال: حضور سایپایی‌ها در افزایش روحیه تیم موثر بود
محدثه کهنسال، کوچکترین عضو تیم ملی گفت: کادر فنی تیم برای از بین بردن یکنواختی در اردو برنامه‌های فرهنگی را تدارک دیدند که بازدید از آزسایشگاه  ثارالله و حضور فوتبالیست‌ها باعث افزایش روحیه تیم ملی شد و کمانداران تیم با افزایش انگیزه به ادامه تمرینات می‌پردازند و امیدوارم باز هم شاهد این گونه برنامه‌ها باشیم.

جشن بدرقه هدف بعدی است
مربی بدنسازی تیم ملی گفت: با توجه به استقبال فوتبالیست‌ها در برنامه فرهنگی امروز، تصمیم گرفتیم در صورت موافقت فدراسیون جانبازان و معلولین یک جشن بدرقه با حضور بازیکنان فوتبال قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی چک و پارالمپیک ریو برگزار کنیم تا ملی پوشان با یک روحیه بالا و قوت قلب در این رقابت‌ها حاضر شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمانداران ، کاکوش ، کهنسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار