علی آشتیانی پور:

بیش از 50 هزار نفر به فیلم‌های فجر رأی داده‌اند/آخرین رأی گیری سانس پایانی فردا

تاکنون بیش از 50 هزار نفر در سینماهای مردمی منتخب به 23 فیلم جشنواره فجر رأی داده اند و رآی گیری تا فردا شب ادامه داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیل فجر، علی آشتیانی پور مسئول ستاد انتخاب فیلم از نگاه تماشاگران سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، درباره روند رأی گیری وشمارش آرا مخاطبان فیلم های جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی گفت: استقبال خیلی خوبی از رأی گیری برای انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگر شده است. به طوری که بسیاری از مردم در سانس های مختلف از همکاران ما طلب برگه های رأی را می کنند. مردم می خواهند در تمام سالن ها رأی بدهند اما به دلیل اینکه ما بر اساس جدول، سینماها و سانس ها را برای رأی گیری انتخاب می کنیم این کار امکان پذیر نیست و این  بزرگترین سختی کار است.
 
وی ادامه داد: تاکنون بیش از 50 هزار نفر، به 23 فیلم بخش سودای سیمرغ که در رقابت آرا مردمی حضور دارند، رأی داده اند که این نزدیک به 87 درصد از کل برگه های توزیع شده است.
 
آشتیانی پور درباره سالن‌های سینما که از روز اول جشنواره فیلم فجر تاکنون، رأی گیری در آن‌ها انجام شده خاطرنشان کرد: درسالن های مجموعه «فرهنگ»، سینما «جوان»، مجموعه «ملت»،«3 سالن از مجموعه آزادی»، «استقلال»،« 2 سالن از مجموعه چارسو»، «یک سالن سینما ماندانا»، «یک سالن سینما کیان»، «سه سالن مجموعه کوروش»، «یک سالن از پردیس زندگی» و «یک سالن سینما اریکه ایرانیان» ستاد انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بر اساس جدول رأی گیری انجام داده است.
 
ستاد انتخاب فیلم از نگاه تماشاگران با اشاره به سختی های این کار گفت: رأی گیری وشمارش آرا بسیار کار حساس و سختی است.  این رأی واقعا حق الناسی است که ما باید از آن پاسداری کنیم. همکاران من صبورانه و با احتیاط کار می کنند. حاشیه ای وجود نداشت و از این باید که حمله شدیدی نشد خوشحال هستیم.
 
وی با اشاره به تبریک برای استقبال زیاد مردم از رأی گیری فیلم ها تصریح کرد: حضور چشمگیر مردم جای تبریک دارد، در برخی از صندوق ها 97 درصد از برگه های رأی که در اختیار مردم قرار گرفته بود؛ به صندوق ها ریخته شد و این برای ما اتفاق خوبی است.
 
آشتیانی پور درباره آخرین زمان سانس رأی گیری اظهار داشت: آخرین رای گیری در سانس پایانی روز 21 جدول براساس جدول نمایش فیلم ها انجام می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار