گیر افتادن موش در تله 155 ساله +عکس

در موزه ی دانشگاه مطالعات زندگی روستایی انگلیسی، موشی به تله افتاد اما این تله توسط کارمندان موزه کار گذاشته نشده بود تا حیواناتی را که مرتبا وارد ساختمان موزه شده و باعث دردسر می شوند، بگیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در موزه ی دانشگاه مطالعات زندگی روستایی انگلیسی، موشی به تله افتاد اما این تله توسط کارمندان موزه کار گذاشته نشده بود تا حیواناتی را که مرتبا وارد ساختمان موزه شده و باعث دردسر می شوند، بگیرد. این موش در تله ای 155 ساله گیر افتاد که در انبار موزه نگهداری می شد و قرار بود به نمایش گذاشته شود.

متصدی موزه هنگامی که داشت دنبال اشیایی برای استفاده در یک جلسه ی تحقیق میان رشته ای بر روی حیوانات می گشت، موش را درون تله پیدا کرد. او گیج شده بود، چرا که موش قرار نبود جزیی از این تله باشد. او به کارکنان موزه ایمیلی نوشت که این گونه شروع می شد:

"به نظر یک موش درون تله گیر کرده که در بانک اطلاعاتی چیزی درباره ی آن ذکر نشده است. لطفا ببینید آیا این موش باید باشد و تصمیم بگیرید که آیا بودن یک موش مرده درون این تله از نظر نگهداری به صلاح است و یا خیر"

تله ی مورد بحث، ساخته ی کالین پولینگر و پسران (Colin Pullinger &sons) بوده که "تله ی ابدی موش" نام داشته و آن طور که بر روی برچسب آن نوشته شده  "برای یک عمر" طراحی شده است. این تله یک مکانیز الاکلنگی داشته و با با ورود موش از سوراخ، در پشتش بسته می شود. اگرچه تاریخ دقیق ساخت این تله مشخص نیست، ولی اختراع این نوع تله در سال 1861 به ثبت رسیده است.

وبلاگ موزه ی مطالعات جریان این موش را این طور تعریف می کند:" این موش توانسته بود تا از حراست دانشگاه، درب های داخلی و کارکنان بگذرد و خود را به انبار ما برساند. آنجا برایش مثل بهشت موش ها بود، پر از پوشال و چوب و پارچه. از هزاران اشیای انبار او چیزی را انتخاب کرد که برای کشتنش طراحی شده بود: یک تله موش."

طعمه ای در تله نبود، اما کارکنان موزه باور دارند که موش در حال تعقیب کردن نخی بوده که درون تله افتاده و باعث مرگ موش شده است. خوشبختانه غیر از یک برچسب گاز زده، موش صدمه ی دیگری به این تله نزده است.

سال پیش، مجموعه ی موزه در جعبه های مهر و موم شده نگهداری می شده، پس موش فقط میتوانسته قبل از مهر موم کردن اشیا یا در زمانی که تعمیراتی در موزه برای بازطراحی آن در جریان بوده است، وارد تله شده باشد.

موزه تصمیم دارد تا موش را جز همیشگی از این تله قرار دهد و همراه با آن به نمایش بگذارد.

گیر افتادن موش در تله 155 ساله +عکس

گیر افتادن موش در تله 155 ساله +عکس
منبع: برترینها
انتهای پیام/
برچسب ها: تله ، موش ، 155ساله ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.