طالبی فیلم خود را به طور رسمی از جشنواره خارج کرد

کارگردان فیلم «یتیم خانه ایران» بنا به درخواست خود فیلمش را از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خارج کرد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در خصوص سانس‌های فوق‌العاده‌ اکران فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: روز گذشته فیلم «بارکد» در سینما فرهنگ دو با یک سانس فوق‌العاده، «ابد و یک روز» در سینما آزادی دو سانس، «بارکد» در شهر هنر و شهر هفتم یک سانس، «لانتوری» در سینما زندگی یک سانس، «بادیگارد» در پردیس سینمایی کوروش سه سانس، «لانتوری» دو سانس و «اژدها وارد می‌شود» با یک سانس فوق‌العاده همراه بودند.

وی تصریح کرد: بنا به درخواست تهیه کننده و کارگردان «یتیم خانه ایران» این فیلم به علت مشکلات فنی در صدا و تصویر از گردونه جشنواره خارج شد.

وی افزود: این موضوع در صورتی رخ داد که «یتیم‌خانه ایران» در ابتدا نیز خارج از بخش مسابقه جشنواره بود. طی صحبتی که با آقای طالبی داشتم، وی درخواست کرد که تحت هر شرایطی این فیلم از جشنواره خارج شود. بنابراین «یتیم خانه ایران» به طور رسمی با درخواست عواملش از جشنواره خارج شد.

فرجی خاطرنشان کرد: در سینما پایتخت نیز به دلیل خرابی دستگاه‌ها اکران فیلم‌ها با یک ساعت و نیم تأخیر همراه بود؛ اما بعد از رفع مشکلات نمایش فیلم‌ها بدون مشکل به اکران خود ادامه داد.

وی در پایان بیان کرد: تصور می‌کنم امروز فیلم «بادیگارد» در سینما فرهنگ، «ابد و یک روز» و «لانتوری» در پردیس سینما کوروش و «بادیگارد» و «اژدها وارد می‌شود» در سینما آزادی با سانس فوق‌العاده همراه باشند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار