ایلام؛

برگزاری جشنواره عکس همراه، ویژه راهپیمایی 22 بهمن

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: جشنواره عکس با تلفن همراه با هدف ثبت آثار خلاقانه از راهپیمایی 22 بهمن ماه در ایلام برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛ حجت الاسلام چراغی پوربا بیان اینکه   این جشنواره  به منظور فرهنگ سازی و ثبت آثار خلاقانه از راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود افزود:  علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 25 بهمن به این شورا ارسال کنند.

وی افزود:  عکس های ارسالی می تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد و هر شرکت کننده در بخش رقابتی جشنواره حداقل سه و حداکثر پنج قطعه عکس می تواند ارسال کند.

چراغی پور با بیان اینکه  عکس های ارسالی دارای حجم حداکثر چهار مگابایت و دارای فرمت jpg باشند و نباید بر روی عکس های ارسالی لوگو، نوشته و تاریخ وجود داشته باشد افزود: : عکس های ارسالی باید مطابق با موازین اخلاقی، اسلامی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد و برگزار کننده مجاز است آثار منتخب را در امور نمایشگاهی، انتشاراتی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود استفاده کند.

به گفته چراغی پور، شرکت کنندگان می بایست آثار خود را تا 25 بهمن 1394 به پست الکترونیکی درگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به آدرس info@ccoip.ir ارسال کنند.

وی یادآور شد: اسامی برگزیدگان این جشنواره از طریق سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام و به عکس های برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.