نفوذ به قلب امنیتی امریکا

وزارت دادگستری آمریکا در حال تحقیق درباره هک اطلاعات تماس کارمندان اف‌بی‌آی است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه CNN اعلام کرده که تنها چند روز قبل اطلاعات تماس ۱۰هزار کارمند وزارت امنیت داخلی آمریکا در فضای مجازی منتشر شد و حال اطلاعات ۲۰ هزار کارمند اف بی ای در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته است.

هکرها که از یک حساب کاربری در توییتر موسوم به @DotGovs برای اطلاع رسانی در مورد فعالیت های خود استفاده می کنند مدعی شده اند که داده های مذکور را با نفوذ به پایگاه داده وزارت دادگستری آمریکا به دست آورده اند.اطلاعات هک شده شامل اسامی کارمندان، عنوان شغلی، شماره همراه و آدرس های پست الکترونیک آنان است.

 پس از آن هکرها مطلبی را در حساب توییتری خود با این مضمون منتشر کردند: "دوستان! به نظر می رسد وزارت دادگستری آمریکا بالاخره بعد از یک هفته فهمید که رایانه هایش هک شده اند"

این وزارتخانه در واکنش به این تودئیت اعلام کرده که در حال بررسی موضوع است و به نظر نمی رسد هنوز اطلاعات حساسی افشا شده باشد.

هکرهای یاد شده که از هشتگ فلسطین را آزاد کنید استفاده می کنند در پیامی خطاب به دولت مردان ایالات متحده اعلام کرده اند: دولت آمریکا چه زمانی خواهد فهمید که ما تا زمانی که انها روابطشان با اسراییل را قطع نکنند متوقف نخواهیم شد؟!

منبع:itsn.ir

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سفیر صلح
۲۱:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
خوب به منم آموزش بدید
۲ماهه راه میفتم
آخرین اخبار