اصفهان؛

سرمایه‌گذاران برای اجرای 26 طرح درشهراصفهان اعلام آمادگی کردند

مدیر امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان گفت: به دنبال برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، برای اجرای 26 طرح سرمایه‌گذاران اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی حسام نژاد اظهارکرد: به دنبال برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اصفهان و معرفی طرح‌های مختلف 8 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی با شهرداری اصفهان منعقد شد.
وی با بیان اینکه طرح‌ها در حوزه گردشگری، انرژی‌های نو و حمل‌ونقل بوده است، افزود: با توجه با اینکه تعداد متقاضیان برای سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان بالا بود قرار شد که پیشنهادات فنی-اقتصادی سرمایه‌گذاران دریافت و در کارگروه شورای عالی سرمایه‌گذاری که ترکیبی از شورای شهر و شهرداری است، بررسی شود.

مدیر امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان تصریح‌کرد: پس از بررسی با توجه به توانمندی و اقتصادی بودن پیشنهاد، سرمایه‌گذار انتخاب می‌شود.

حسام نژاد خاطرنشان کرد: بر این اساس ابتدا تفاهم‌نامه تنظیم و جزئیات طراحی و برآورد اقتصادی طرح انجام و سپس درصد مشارکت‌های طرف‌های قرارداد تعیین و طرح وارد مرحله اجرا می‌شود.

وی اظهارکرد: در این همایش برای اجرای 26 طرح سرمایه‌گذاران اعلام آمادگی کردند البته برای 7 طرح در حوزه گردشگری بیش از یک سرمایه‌گذار، متقاضی داشتیم.

مدیر امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان تاکیدکرد: بیشترین درخواست سرمایه‌گذاری به ترتیب در حوزه‌های گردشگری، انرژی‌های نو و حمل‌ونقل بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.