کاغذ لو:ساخت و ساز غیر مجاز تهدیدی جدی برای شهرستان قدس است

فرماندار قدس گفت:ساخت و ساز غیر مجاز تهدیدی جدی برای شهرستان قدس به شمار می رود که با توجه به اهمیت این موضوع در برابر ساخت و ساز های غیر قانونی مسامحه‌ای نخواهیم داشت.

کاغذ لو:ساخت و ساز غیر مجاز تهدیدی جدی برای شهرستان قدس است
حسین کاغذ لو فرماندار قدس در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:به طور طبیعی حجم متراکم و متکسر جمعیت در این شهرستان با ساخت و ساز همراه شده اما از نظر ما باید چنین اقداماتی در چارچوب قانون عملیاتی شود و با صراحت اعلام میکنیم در برابر ساخت و سازهای غیر قانونی با جدیت ایستادگی خواهیم کرد.

وی افزود:عمدتا ساخت و ساز غیرمجاز و خارج از قاعده از استحکام بنای مطلوبی برخوردار نیست و مضافا براینکه در چهره و سیمای شهر نیز تاثیراتی نامطلوبی دارد. 

کاغذلو گفت:جلوگیری از ساخت و ساز در حوزه شهرک صنعتی نیز از دیگر دغدغه های ما به شمار میرود که برا ی مهار آن نهایت تلاش خو د را به کار خواهیم بست.

فرماندار قدس یادآور شد:طی سالهای گذشته تصرفاتی در حاشیه رودخانه ساحلی شادچای نیز واقع شده بود که ساماندهی آن در اولویت قرار گرفت زیرا باتوجه به حوادث ناگواری که در برخی از نقاط استان تهران و کشور بر اثر جاری شدن سیلاب ها داشتیم رسیدگی به وضعیت مورد اشاره امری بسیار ضروری محسوب میشد که خوشبختانه گام های سازنده و ثمر بخشی نیز دراین حوزه برداشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار