اصفهان؛

افزایش 95 درصدی اعتبارات هزینه شده برای طرح‌های آبفااصفهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان از رشد 95 درصدی اعتبارات هزینه شده برای اجرای طرحهای آب و فاضلاب این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،هاشم امینی در جلسه بررسی عملکرد و طرح های در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، با اشاره به اینکه در دولت دهم یک هزار و 208 میلیارد ریال برای طرح ها در بخش آب و فاضلاب استان هزینه شد، اظهار کرد: این رقم در دولت یازدهم به دو هزار و 358 میلیارد ریال رسید که بیانگر رشد 95 درصدی افزایش اعتبارات هزینه شده در طرح های آب و فاضلاب اصفهان در دولت یازدهم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان با اشاره به اینکه در دولت دهم 122 طرح در دستور کار این شرکت قرار داشت، افزود: در حالیکه تعداد طرح های در دست اقدام این شرکت از دو سال گذشته به 268 طرح رسید و 119 درصد افزایش یافت.

وی در ادامه به اقدامات این شرکت برای تامین آب شرب مشترکان اشاره کرد و افزود: آبفا اصفهان بمنظور تامین آب شرب مشترکین در تابستان سال گذشته ، 55 چاه اضطراری حفر کرد که مجموع آبدهی این چاهها یکهزار و 300 لیتر برثانیه است.

امینی اظهار کرد: برای اجرای حفر این چاه ها بالغ بر 170 میلیارد ریال هزینه شد.

وی به عملیات لوله گذاری و نصب انشعابات آب و فاضلاب در استان اصفهان در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر 66 هزار و 267 فقره انشعاب آب و 57 هزار و 866 فقره انشعاب فاضلاب نصب شد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان اضافه کرد: همچنین در دو سال گذشته 764 هزار و 946 کیلومتر لوله گذاری آب و 854 هزار و 620 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب توسط این شرکت انجام شده است.

وی به طرح های آبرسانی و اجرای تاسیسات فاضلاب در دست اقدام شرکت آبفا استان اصفهان اشاره کرد و گفت: درحال حاضر طرح آبرسانی به گلپایگان، خوانسار و نیز اجرای طرح های فاضلاب به نجف آباد، داران، بوئین و میاندشت و خوانسار در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به اینکه این شرکت پس از ارزیابی عملکرد شرکت های آب و فاضلاب شهری رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، این موفقیت را حاصل اجرای برنامه های منسجم و تلاش کارکنان در اجرای این برنامه ها دانست

انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.