زینالی:

سپاهان مهم‌ترین حریف سایپا برای بازگشت به کورس مدعیان است

هافبک تیم فوتبال سایپا تهران گفت: سه امتیاز دیدار مقابل سپاهان برای تیم ما حیاتی است چرا که این تیم مهم‌ترین حریف سایپا برای بازگشت به کورس مدعیان است.

علی زینالی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران در آستانه دیدار با سپاهان اصفهان اظهار کرد: متاسفانه ما در 2 بازی اخیر در نتیجه‌گیری موفق نبوده و مقابل پدیده و استقلال خوزستان شکست خوردیم، اگر چه در بازی با حریف مشهدی فوتبال خوبی بازی نکردیم اما در دیدار مقابل آبی پوشان خوزستانی تیم برتر زمین بوده و به خصوص در نیمه دوم حاکمیت مطلق توپ و میدان را در اختیار داشته و موقعیت‌های متعددی را برای گلزنی ایجاد کردیم که با بدشانسی از بین رفت و با گل دقیقه 91 مغلوب حریف شدیم.
 
وی افزود: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را دنبال کرده و با ریکاوری روحی و فنی را برای جدال حساس با سپاهان اصفهان آماده می‌کنیم سایپا در حال حاضر 2 شکست قبلی را فراموش کرده و در صدد هستیم به روند 2 هفته ناکامی خود پایان دهیم.
 
هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که با وجود شکست‌های این تیم تغییر چندانی در جایگاه نارنجی پوشان ایجاد نشده گفت: خوشبختانه همزمان با نتیجه نگرفتن سایپا سایر مدعیان نیز در نتیجه‌گیری تا حدود زیادی ناموفق عمل نکردند و این امر سبب شد تا جایگاه تیم ما در جدول با افت چندانی همراه نگردد.
 
مهم‌ترین بازی سایپا برای بازگشت به روزهای خوب و اضافه‌شدن به سایر مدعیان با سپاهان در اصفهان است و اگر در این مسابقه با برد از زمین بیرون بیایم دوباره در کورس صدرنشینی قرار می‌گیریم.
 
زینالی در خصوص وضعیت تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: سپاهان همیشه خود را در قامت یک مدعی نشان داده و اگر چه در این فصل در نتیجه‌گیری موفق عمل نکرده اما با توجه به حضور بازیکنان با کیفیت و مربی کارنامه‌دار در این تیم مصاف سختی با سپاهان خواهیم داشت مسابقه‌ای که سه امتیاز آن در جدول لیگ برای هر 2 تیم تعیین کننده است.
 
وی درباره این که چند هفته است در امر گلزنی ناموفق بوده اظهار داشت:من تمام تلاشم را برای ارائه بهترین نمایش برای سایپا به کار می‌گیرم اما در 2 بازی اخیر فرصت‌های چندانی برای گلزنی به دست نیاورده‌ام. امیدوارم از دیدار با سپاهان روند گلزنی من مجددا شروع شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار