تاکید سازمان ملل بر لزوم توزیع کمک های انسان دوستانه در حلب

سازمان ملل اجازه توزیع کمک های انسان دوستانه در شهر حلب سوریه را خواستار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه جهانی غذای سازمان ملل با اشاره به تلاش امدادگران این نهاد برای رساندن کمک های فوری به ساکنان شهر حلب سوریه از طرفین درگیر دراین کشور خواست تا امکان دسترسی امدادگران به مردم جنگ زده این شهر و کمک رسانی به آن ها را فراهم کنند.

جیکوب کرن مدیر منطقه برنامه جهانی غذای سازمان ملل در سوریه روز سه شنبه با اشاره به شرایط زیستی رو به وخامت ساکنان شهر حلب سوریه بواسطه ادامه درگیری های خشونت آمیز دراین شهر، گفت که امداد گران این نهاد به دلیل نا امنی های موجود محموله های کمکی خود را از طریق مرز های ترکیه به شهر کوچک اعزاز در 30 کیلومتری شهر حلب ارسال کرده اند.

این مقام با انتشار اطلاعیه ای یاد آور شده است که نا امنی ها در بخش های شمالی شهر حلب علاوه بر وادار کردن شمار زیادی از این مردم این شهر به آوارگی در سایر نقاط کشور، دسترسی امدادگران به بخش های زیادی را غیر ممکن کرده است.

مدیر منطقه ای این نهاد ابراز امیدواری کرده است که امدادگران در روز های آینده خواهند توانست حدود 21 هزار نفر از آوارگان حلب را که کمک رسانی به آن ها در اولویت قرار دارد از طریق مرز های مشترک ترکیه زیر پوشش کمک رسانی قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار