کرمانشاه ؛

این انقلاب ،انقلاب دگرگونی‌ها است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: این انقلاب ،انقلاب دگرگونی‌ها است که ملتی رنج کشیده را از اسارت طاغوت و طاغوتیان نجات داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: این انقلاب ،انقلاب دگرگونی‌ها است که ملتی رنج کشیده را از اسارت طاغوت و طاغوتیان نجات داد.

ماموستا ملا محمد محمدی گفت:  انقلاب اسلامی ایران باشکوهترین انقلاب شکل گرفته در دنیا است که مشابه آن دیگر شکل نخواهد گرفت.

وی گفت: انقلاب اسلامی برای ملت ایران از شیعه و سنی گرفته مایه رحمت و برکت  است و این انقلاب دستاوردهای بسیار زیادی برای ملت به همراه داشت که از مهمترین آنها می‌توان به احیای استقلال، آزادی و کرامت‌های انسانی اشاره کرد.

محمدی با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی سال به سال بر داشته‌های نظام افزوده شد، گفت: این انقلاب انقلاب دانایی بود و دستاورهای زیادی را برای کشور در پی داشت.

وی ادامه داد: امروز در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم از شیعه و سنی گرفته در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در کنار هم جشن می‌گیرند و با تمام قوا برای استحکام آن می کوشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.