راز مهندس قلابی برملا شد

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با سوء استفاده از مدارک جعلی، اقدام به تهدید و اخاذی می كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار داشت: خانمی جوان با مراجعه به پلیس "فتا" مدعی شد، چند ماه قبل با شخصی که خود را مهندس معماری معرفی كرده آشنا شدم و با توجه به مدارک و اعتبار شغلی وی به او اعتماد کردم. 

وی ادامه داد: این فرد كه خود را مهندس معرفی كرده بود بعد از گذشت مدتی ارتباط تلفنی از طریق شبکه های اجتماعی، این خانم جوان را به صرف شام در یکی از رستوران های "شیراز" دعوت و در ادامه به او پیشنهاد ازدواج می دهد. 

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: این فرد سودجو پس از مدتی به بهانه نشان دادن این دختر جوان و ساده لوح به خانواده اش درخواست ارسال عکس های شخصی این دختر را می كند و پس از دریافت عکس ها، تهدید، مزاحمت و اخاذی از وی را آغاز می كند. 

سرهنگ حسینی بیان كرد: این دختر جوان که چاره ای جز مراجعه به قانون و بازگو کردن موضوع را نداشت، اقدام به شکایت از این فرد می كند كه پس از آن موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس "فتا" قرار گرفت. 

وی گفت: با بررسی های فنی،‌متهم شناسایی،‌دستگیر و مشخص شد، وی ساکن "شیراز" است که دو سال پیش با مدرک دیپلم در یکی از شرکت های خصوصی به عنوان مسئول هماهنگی امورات شرکت مشغول فعالیت بوده که در این راستا تا حدودی با اصطلاحات معماری آشنا شده و با جعل مدرک، خود را مهندس معماری معرفی كرده است. 

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان كرد: متهم با تشكیل پرونده به مراجع قانونی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد. 

سرهنگ حسینی به شهروندان هشدار داد: از اعتماد و ارسال عکس ها و فیلم های شخصی خود در شبکه های اجتماعی، تحت هر عنوان جدا خودداری كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار