زنجان؛

افتتاح سه پروژه در حوزه آب و فاضلاب شهری

همزمان با دهه مبارک فجر سه پروژه بزرگ در حوزه آب و فاضلاب شهری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛همزمان با دهه مبارک فجر سه پروژه بزرگ در حوزه آب و فاضلاب شهری با حضور استاندار زنجان و مسئولین استانی وشرکت آبفای استان در زنجان افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در این مراسم به اصلاح شبکه توزیع آب شرب منطقه بازار و کوچه های منتهی به بازار اشاره کرد و گفت : برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 6 هزار و 478 میلیون ریال اعتبار مصوب شده بود که 2 هزار و 900 میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

مهندس علیرضا جزء قاسمی افزود : در این طرح 3.1 کیلومتر از شبکه توزیع آب در مناطق تجاری و خانگی اصلاح و 370 عدد انشعاب فرسوده خانگی و تجاری نیز اصلاح شده و حدود 3 کیلومتر دیگر نیز در برنامه شرکت جهت اصلاح شبکه قرار دارد .

وی تصریح کرد :مبلغ برآورد شده مورد نیاز برای اتمام اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی منطقه بازار زنجان 10 هزار و 202 میلیون ریال اعتبار برآورد شده است.

جزء قاسمی به افتتاح پروژه احداث خطوط اصلی شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک پونک زنجان اشاره کرد و گفت : اجرای شبکه فاضلاب شهری در منطقه پونک به طول 7/4 کيلومتر به اقطار 250 الی 1000 ميليمتر فاضلابی از نوع دوجداره کاروگيت ساخته شده است .

وی افزود : کل اعتبار هزینه شده تا کنون با احتساب هزينه‌های نظارت 60617 ميليون‌ ريال و برآورد اعتبار مورد نیاز جهت تکميل و دیون پروژه 8000 ميليون ريال می باشد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت : تعداد انشعابات قابل اتصال به این طرح 7 هزار و 789 واحد است و تعداد انشعابات وصل شده 5 هزار و 75 واحد می باشد.

جزء قاسمی به حفر و تجهیز سه حلقه چاه آب شرب نیز اشاره کرد و گفت : هدف از حفر و تجهیز این چاه ها تامین کسری آب شرب شهر زنجان است که با افزایش ظرفیت تامین آب 155 لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: افتتاح ، زنجان ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.