اکران انیمیشن «فهرست مقدس» در آخرین شب جشنواره

انیمیشن «فهرست مقدس» به عنوان یکی از نامزدهای بهترین فیلم انیمیشن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با تصمیم دبیر جشنواره فیلم فجر، امشب انیمیشن «فهرست مقدس» به عنوان یکی از نامزدهای بهترین فیلم انیمیشن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سالن 4 و 5 برج میلادبرج میلاد به نمایش در خواهد آمد.
 
این فیلم در آخرین سانس از اکران فیلم در برج میلاد، امشب 21 بهمن ماه ساعت 22:30 در سالن  4 و 5 برج میلاد برج میلاد برای اهالی رسانه و منتقدان به نمایش درخواهد آمد.
 
«فهرست مقدس» در 80 دقیقه روایت گر یک داستان تاریخی است که ماجرای آن در شهر «نجران» کشور «یمن» می‌گذرد و زمان آن به صد سال قبل از ظهور دین اسلام بازمی‌گردد. این انیمیشن سینمایی روایتی دراماتیک، رمانتیک و تراژیک دارد و داستان آن براساس سفر قهرمان فیلم با نام «هاران» شکل گرفته است.
 
عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: مصطفی شاهمردانی، دستیاران تولید: وحید چالاک و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: محمدامین همدانی، امور رسانه ای: هادی فیروزمندی و محمدرضا تاجداری، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.