گوگل به کاربران خود هدیه می دهد

کاربرانی که با ورود به حساب کاربری خود در گوگل برخی کنترل های امنیتی را انجام دهند از دوگیگابایت فضای رایگان ذخیره سازی اطلاعات بهره مند خواهند شد.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به افزایش حملات موفق هکری حفظ امنیت در فضای مجازی به یک دغدغه مهم مبدل شده است. این امر به روز کردن حساب های کاربری برای کسب اطمینان از مناسب بودن تنظیمات انها و جلوگیری از سرقت اطلاعات را ضروری ساخته است.
 
در همین راستا گوگل به کاربران خود خدمات کنترل امنیتی رایگانی ارائه کرده و پس از تکمیل این فرایند به هر کاربر دوگیگابایت فضای اضافی کلود برای ذخیره اطلاعات اختصاص می دهد.
 
در این فرایند ابتدا آدرس ایمیل جایگزین پیش بینی شده برای هر کاربر، شماره همراه متصل به حساب وی و سوال امنیتی پیش بینی شده کنترل می شود، سپس ابزار و وسایلی که کاربر برای اتصال به حساب کاربری خود در گوگل از آنها استفاده کرده نمایش داده می شوند تا کاربر در مورد عدم سواستفاده اشخاص ثالث از حساب شخصیش در گوگل مطمئن شود.
 
در نهایت فهرستی از برنامه ها، سایت ها و ... که به حساب کاربری گوگل اشخاص متصل هستند نمایش داده می شود تا وی در صورت لزوم آنها را حذف کند. پس از انجام این فعالیت ها به کاربر دوگیگابایت فضای رایگان ذخیره سازی اطلاعات جایزه داده می شود.
 
کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به آدرس security.google.com/settings/intro/security/secureaccount  مراجعه کرده و پس از ورود به حساب کاربری مراحل پیش بینی شده را انجام دهند.
 
 
منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبرمیرزیی
۱۶:۴۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
ازگوگل راضیم وازمدیرعامل گوگل تشکرمیکنم. فقط من نمیدونم جواب ایمیلهایی که میفرستم روازکجاسرچ کنم یاپیامهایی که میفرستم رو چه جوری بازبینی کنم
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
بسیار راضی ام از گوگل
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۱۸:۵۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
از گوگل بسیار راضی ام
آخرین اخبار