راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند دو آزمون بزرگ برای ملت ایران است

سازمان اوقاف و امور خیریه در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایران برای حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌ دعوت کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بیانیه این سازمان با گرامیداشت فرارسیدن سی‌و‌هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آمده است: بهمن سر آغاز فصل بزرگی در تاریخ ملت ایران است چرا که ملت رشید و مظلوم ایران در بهمن سال 1357 با دستان خالی و تنها با اتکاء به اراده الهی، توانست بزرگترین رژیم شاهنشاهی تا دندان مسلح را سرنگون کند. پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیمی که تمامی قدرت های استکباری دنیا حامی آن بودند، موجب شد تا ملتها جذب پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی شوند. 

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت ایران دربهمن سال 1357 با تاسی از قرآن کریم و تکیه بر آموزه های دینی و با اعلام حمایت از تمامی ملت های مظلوم و ستمدیده جهان پای به عرصه گذاشت و جهانیان که خسته از زورگویی شرق و غرب بدنبال راهی برای نجات خود بودند. علی رغم آنکه استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث، از همان روزهای نخست انقلاب، از هیچ توطئه و فشاری برای خاموش کردن حرکت عظیم و پرخروش ملت ایران، فروگذاری نکردند و این دشمنی ها تا امروز هم ادامه دارد، اما ملت ایران در برابر تمامی این شرارت ها و خباثت ها ایستادگی کرده و به پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف علمی و اقتصادی نیز نائل آمده است.

در بخشی دیگری از این بیانیه با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند دو آزمون بزرگ پیش روی ملت ایران است ، از آحاد مختلف مردم ، اصناف و اقشار مختلف دعوت می کند با حضور حماسی و پرشکوه خود در این دو آزمون بزرگ ملی ، حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی به جهانیان اعلام کنند.

در پایان این بیانیه، از کارکنان ادارات اوقاف سراسر کشور، اصحاب وقف، متولیان موقوفات، هیات های امنای امامزادگان و بقاع متبرکه کشور و خیّران و نیک اندیشان برای حضور حماسی، سرنوشت ساز و دشمن شکن در راهپیمایی پرشکوه یوم الله 22 بهمن دعوت به عمل آمده است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار