تبریز؛

رشد اقتصادی خوبی نصیب کشور خواهد شد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که وزارت امور خارجه موفقیت بزرگی در توافقات هسته‌ای کسب کرد، گفت: رشد اقتصادی مناسبی در سایه استفاده از فرصت‌های اقتصادی ایجاد شده، نصیب کشور خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛منادی در اولین جشنواره زمستانی تانسو که در یخچال تاریخی قائم مقام تبریز برگزار شد، با بیان اینکه از ظرفیت‌های ایجاد شده در فضای کنونی اقتصادی کشور باید استفاده بهینه کرد، گفت: 80 میلیون نفر بازار مصرف، امنیت مثال زدنی ایران در میان کشور های نا امن همسایه، باعث شده است که طبق اعلام برخی رسانه های خارجی، ایران به بهشت سرمایه گذاران تبدیل گردد.

وی اضافه کرد: راه‌های آبی و زمینی مناسب، منابع نفتی گسترده و معادن غنی، کشور ما را در زمره کشور های با استعداد بالای صادراتی قرار داده است که امیدواریم با اجرایی شدن مفاد برجام و با رفت و آمد هیئت های تجاری و با مدیریت اجرایی مناسب از این فرصت ها استفاده کرده و بر مشکلات اقتصادی فائق بیاییم.

منادی با اشاره به تاریخ شهر تبریز گفت: همواره از این شهر مردان بزرگی برخاسته اند، آذربایجان خاستگاه فعالیت های نوآورانه ی اقتصادی فراوانی بوده و ظرفیت‌های اقتصادی زیادی در این شهر نهفته است که با تجمیع افکار اقتصادی از فرصت‌هایی که در سال‌های آینده پیش خواهد آمد می توان به نحو احسنت بهره جست.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تشکر از مدیریت و پرسنل گروه صنعتی تانسو پاک پلیمر اظهار کرد: این واحد صنعتی از جمله موفق‌ترین و بهترین واحدهای تولیدی و صنعتی استان و کشور است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.