شرمنده برخی مخاطبان شدم/ طبق سیاست‌های سازمان سینمایی باید به فیلم‌ها توجه شود

شرمنده بعضی از تماشاچیان شدم که حاضر شدند، برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود روی موکت و کف سینما نشسته و فیلم را تماشا کنند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در خصوص سانس‌های فوق‌العاده و روزهای پایانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: روز گذشته «بادیگارد» در سینما فرهنگ، «ابد و یک روز» در پردیس زندگی با دوسانس، «لانتوری» در سینما پرشین کرج، «بادیگارد» در سینما آزادی، «اژدها وارد می‌شود» در شهر فرنگ، «اژدها وارد می‌شود» در شهر هنر هر کدام با یک سانس فوق‌العاده اکران شدند.

وی ادامه داد: فیلم «ابد و یک روز» و «لانتوری» با دو سانس فوق‌العاده و «بارکد» با یک سانس فوق‌العاده در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمدند.

فرجی تصریح کرد: خوشبختانه هیچ گونه تأخیر و مشکل فنی در اکران فیلم‌ها به وجود نیامد و همه چیز در چارچوب‌های تعیین شده برگزار شد.

وی اظهار داشت: کیفیت امسال فیلم‌ها بسیار خوب بود. در نتیجه با استقبال خوب مردم نیز مواجه شدیم. البته منتقدان نیز نظرهای خود را ابراز می‌کنند، اما این جشنواره یک نوع آشتی مردم با سینما تلقی می‌شود.

فرجی خاطرنشان کرد: من شرمنده برخی از مخاطبان شدم که در صف‌های طولانی ایستادند. همچنین شرمنده بعضی از تماشاچیان که حاضر شدند، برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود روی موکت و کف سینما نشسته و فیلم را  تماشا کنند. اما از جهتی خوشحالم که با چنین شور و هیجانی از فیلم‌ها استقبال شد ما مردم بسیار خوبی داریم.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در مورد تمهیدات اندیشیده  شده برای رفع مشکلات موجود در سال‌های آینده بیان کرد: به طور قطع باید همان‌طور که سیاست‌های سازمان سینمایی به فیلم‌ها توجه می‌کند به وضعیت سینماها نیز رسیدگی کند. در بعضی مواقع لازم به بازسازی و نوسازی است.

وی افزود: اگر چه تاکنون اقدمات خوبی صورت گرفته است اما باید همچنان بنا به شأن بالای مردم توجه بیشتری صورت پذیرد.

فرجی در پایان عنوان کرد: وضعیت اکران فیلم‌ها در سال آینده در صورتی محقق می‌شود که شاهد فیلم‌های خوب باشیم. در رأس هرم سینمایی مردم هنر دوستی وجود دارند که از فیلم‌ها استقبال می‌کنند. بنابراین تهیه‌کنندگان و کارگردان‌ها باید فیلم‌های خوب بسازند. همچنین عوامل فیلم‌هایی که در جشنواره امسال مورد استقبال قرار نگرفته‌اند، باید توجه داشته باشند که با در نظر داشتن شور و هیجان مردم چه فیلم‌هایی را در آینده تولید کنند.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار