تبریز؛

انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مردم صاحبان انقلاب اسلامی هستند، گفت: 22 بهمن روز حضور همه مردم با همه تفکرات و سلایق سیاسی، اعتقادی و قومی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جبارزاده  با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه آذربایجان شرقی ثابت کرده‌اند که هر سال باشکوه‌تر از سال قبل در مراسم دهه فجر حضور می‌یابند و امسال نیز چنین بوده است.

وی با دعوت از مردم شهرها و روستاهای استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: امیدوارم با همت مردم بتوانیم دین خود را در برابر خون پاک شهدا و آرمان‌های امام و رهبری ادا کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی راهپیمایی 22 بهمن امسال را حایز اهمیت فراوان دانست و خاطرنشان کرد: امسال بعد از مذاکرات هسته‌ای، مردم ما باید نشان دهند که تا تحقق همه اهداف انقلاب، پای آرمان‌های آن ایستاده‌اند و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهر تایید دیگری بر پشتیبانی ملی از انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی افزود: 22 بهمن روز پیروزی انقلاب است و انقلاب متعلق به همه مردم ایران است، بنابراین همه مردم با همه تفکرات سیاسی و اعتقادی و قومی در این رویداد بزرگ و تاریخی حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.