یزد؛

رییس دانشگاه یزد نماینده وزیر علوم در استان

با حکم وزیر علوم رییس دانشگاه یزد به عنوان نماینده وزیر علوم در استان یزد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد صالح اولیاء رییس دانشگاه یزد با حکم وزیر علوم، به عنوان دبیر کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری و نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این استان منصوب شد.

کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری، در راستای اجرای ماده ۲ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور سامان‌دهی امر پژوهش، فناوری و نوآوری در استان‌ها و فراهم‌سازی شرایط اصلاح و بهبود نظام نوآوری منطقه‌ای در ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها تشکیل شده است.
تدوین و به روزرسانی سند آمایش علم و فناوری استانی، برنامه‌ریزی در جهت استقرار و اصلاح نظام نوآوری منطقه در استان، تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت میان‌مدت و بلندمدت آموزش، پژوهش، نظارت فناوری و نوآوری استان بر اساس سند آمایش مصوب و تعیین اولویت‌های تحقیقاتی و فناوری استان برمبنای شناسایی نیازها، توانایی‌ها و مزیت‌های استانی از جمله وظایف این کارگروه می‌باشد.

این کارگروه همچنین به نظارت بر فعالیت‌های علمی ،پارک‌های علم و فناوری و شهرک‌های فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان و تدوین‌ ساز و کارهای هم‌سویی بین اهداف و سیاست‌های استانی در زمینه آموزش، پژوهش، با اهداف و سیاست‌های ملی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: نماینده ، وزیر ، علوم ، دراستان ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.