قم؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اثبات پایبندی به آرمان های انقلاب است

رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان می‌دهد که ما همیشه به آرمان‌های انقلاب پایبند هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ حضور پرشور مردم  در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده پایداری بر آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب است.

رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: : ملت  ایران 37 سال است که با حضور پر جوش و خروش خود در صحنه‌های انقلابی استکبار جهانی را به عقب رانده و امید ملت هایی است که در برابر حکومت های منطقه ایستادگی می کنند.

آیت الله رجبی بیان کرد: چشم امید ملت های منطقه برای ادامه انقلاب‌ها به ایران دوخته شده است که آیا مردم ایران پس از 37 سال به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضور ملت ایران در صحنه‌های مهم سیاسی که همه چشم‌های جهان به ایران خیره شده سبب می‌شود افکار عمومی دنیا به این آگاهی برسد که مردم ایران پس از گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی هنوز برای دفاع از ارزش‌های دینی در صف نخست هستند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: مقاومت ملت ایران نشان ارزشمندی آئین اسلام است زیرا همه طیف‌های جامعه با همه سلایق سیاسی از آرمان‌های امام خمینی (ره) حمایت می‌کنند که این مسئله ریشه در مکتب قرآن و اهل بیت (ع) دارد.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن به جهان این پیام را می‌دهد که اسلام واقعی دینی است که سبب شده کشوری مانند ایران در برابر تمام ابرقدرت‌های جهان خلاف تحریم‌های سنگین بدون کوچک‌ترین انفعالی ایستادگی کند، البته غرب نیز به آگاهی و هوشیاری مردم اشراف کامل دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.