آیت اله محمدی گلپایگانی سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر است

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید .

به گزارش آیت اله محمدی گلپایگانی سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر است.گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت اله محمدی گلپایگانی دیشب در بدو ورود به بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سعادت نصیب من شد که در 22 بهمن و در سالگرد این حماسه عظیم مردم در خدمت مردم شریف بوشهر باشم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: رهبر انقلاب فرمودند مطمئن هستم که امسال حضور مردم در حماسه 22 بهمن بسیار پرشورتر خواهد بود.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه را که در این روزها دیده ایم و شنیده ایم نشان از آمادگی اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دارد، و بار دیگر همه شهرهای ایران اسلامی چنان حماسه ای خلق خواهند کرد و مهر یاس و ناامیدی بر پیشانی دشمن خواهند زد.

آیت اله محمدی گلپایگانی خاطر نشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی برکات زیادی دارد که مهمترین آن ایجاد یاس و ناامیدی دردشمنان و نمایش اتحاد و انسجام است.

وی تاکید کرد: آن جا که پای نظام و موقعیت نظام در کار است باید همه اختلافات  فراموش شود، همانگونه که رهبر انقلاب درباره حضور در انتخابات فرمودند اگر کسانی هم که نظام را قبول ندارند، در انتخابات شرکت کنند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در پایان بیان کرد: رهبر انقلاب به بنده فرمودند سلام گرم مرا به مردم بوشهر در همه روستاها و شهرها ابلاغ کنید.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.