حمایت 220 میلیارد ریالی برای تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش خاک و محیط زیست از حمایت 220 میلیارد ریالی این ستاد برای تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

بهرامی دبیر ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریدر گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی فرسایش از سال 83 تاکنون 220 میلیارد ریال برای حمایت مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدات آن‌ها هزینه کرده است.

وی ادامه داد: این ستاد در سال 89، 41 هزار میلیون ریال، در سال 90 حدود 60 میلیون ریال، در سال 91 حدود 32 میلیون ریال، سال 92، 4 هزار و 500 میلیون ریال، سال 93، 23 هزار میلیون و در سال جاری تاکنون حدود 60 میلیون ریال بابت حمایت‌های مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدات آن‌ها هزینه کرده است.

بهرامی بیان کرد: ستاد توسعه آب، فرسایش، محیط زیست در سال 89 از 23 طرح و ایده دانش‌بنیان حمایت کرده است که برخی از آنها به دلیل اهمیت زیاد بالاترین سقف حمایت‌های مالی را به خود اختصاص داده است.

رییس ستاد توسعه آب،خشکسالی، فرسایش خاک و محیط زیست معاونت علمی عنوان کرد: در سال جاری تاکنون از 22 طرح و پروژه دانش‌بنیان حمایت شده است، از میان حمایت‌های انجام شده از سوی ستاد در سال جاری تاکنون پارک علم و فناوری خلیج فارس برای طراحی و ساخت واحد نیمه صنعتی شیرین‌سازی آب دریا به روش رطوبت دهی بالاترین مبلغ حمایت مالی را برای راهبرد طرح‌های خود از این ستاد دریافت کرده‌ است.

وی تأکید کرد: همچنین شرکت مهندسین سامانه گندزدایی پیشرفته از این حمایت‌های مالی ستاد برخوردار شده‌اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار