از حضور پر رنگ دادکان،افشار زاده و آقای مدیر، تا مشت های گره کرده ورزشکاران در بزرگداشت انقلاب اسلامی + مصاحبه

جامعه ورزش ایران اسلامی همگام با دیگر اقشار جامعه امروز از اولین ساعات آغاز راهپیمایی در میعادگاه 22 بهمن حضور یافتند و روز های پیروی انقلاب را جشن گرفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ورزشکاران ،قهرمانان و مسئولان ورزش از ساعت 9 در میدان قدس و خیابان های آزادی و انقلاب به صورت گروهی و انفرادی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار انقلاب امام راحل را جشن گرفتند و تجدید میثاقی دوباره با آرمان های انقلاب کردند.

**جامعه کاراته ایران همچون سال های گذشته امروز نیز در راهپیمایی حضور یافتند.

**جمعی از سبک ها گروه ها و تشکل های ورزش رزمی نیز امروز در خیل عظیم جمعیت ادغام شدند تا نشان دهند ورزشکاران پایه ای مستحگم از انقلاب اسلامی هستند.

**روسای برخی فدراسیون های ورزشی به همراه دبیران و اعضاء هیئت رئیسه در کنار ورزشکاران از دقایق اولیه در این راهپیمایی حضور یافتند.

** غرفه ی وزارتخانه به دلیل حضور ملی پوشان ،ورزشکاران ، مدیران ومسوولان ورزش کشور با استقبال مردم روبرو شد.

 جامعه ورزش در کنار  مردم قهرمان کشورمان پیش از شروع رسمی راهپیمایی حرکت خود رابه سوی میدان آزادی آغاز کرده اند.ورزشکاران با پیوستن به مردم  در سی و هفتمین پیروزی  انقلاب با سر دادن شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» باردیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) اثبات کردند.

سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، افشارزاده مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی ،مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ،جعفری رییس فدراسیون روستایی و عشایری،گرشاسبی مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران،باقرزاده رییس فدراسیون شمشیر بازی و...حضور داشتند.

از حضور پر رنگ دادکان،افشار زاده و آقای مدیر، تا مشت های گره کرده ورزشکاران در بزرگداشت انقلاب اسلامی + مصاحبه

** گروهی از تکواندو کاران نیز در راهپیمایی 22 حضور یافته اند.

**جمعی از کشتی گیران همگام با سایر اقشار مردم امروز در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن حاضر شده اند.

** حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید در مراسم راهپیمایی حضور یافت.

** محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نیز در ساعات ابتدایی صبح در  راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته اند.

گودرزی:حضور جامعه ورزش در همایش انقلاب باعث امیدواری است

محمود گودرزی امروز (پنج شنبه) به همراه معاونین،روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران ستادی این وزارت خانه در راهپیمایی 22 بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کرد و در مقابل غرفه وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حمایت همیشگی و همراهی جامعه ورزش کشور با آرمان های امام راحل، گفت: امنیت و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون حماسه آفرینی خانواده های شهدا، رزمندگان و عزیزان جانباز و آزاده است .
 
وی تاکید کرد: با حضور در راهپیمایی امروز و حضور در جشن انقلاب اسلامی، باز هم به همراهی و همدلی با آرمان های امام تاکید می شود تا تجدید میثاق مجددی با رهبر معظم انقلاب باشد.
 
وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشحالیم جامعه ورزش و جوان ایران همچون همیشه در همایش پرشکوه انقلاب حضور فعال دارد و وزارت ورزش، قهرمانان، ورزشکاران و فدراسیون های ورزشی نیز سهمی بزرگی در این جشن دارند.
 
گودرزی تصریح کرد: امسال ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی با موفقیت های دولت تدبیر و امید در موضوع برچیده شدن تحریم ها و به ثمر نشستن تلاش های دیپلماتیک در عرصه برجام همزمان شد و مبارک باشد. راهپیمایی یوم الله 22 بهمن راس ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) در تهران همزمان با سایر شهرهای ایران اسلامی آغاز شد.
 
ورزشکاران نیز در کنار سایر مردم با حضور در این راهپیمایی با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و بر حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که هفتم اسفندماه برگزار می شود، تاکید کردند.

از حضور پر رنگ دادکان،افشار زاده و آقای مدیر، تا مشت های گره کرده ورزشکاران در بزرگداشت انقلاب اسلامی + مصاحبه

** حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با سایر آحاد ملت هم قدم شده است.

** بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران نیز به جمع مسئولان ورزشی حاضر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اضافه شد.

افشارزاده :قلب خانواده های ایرانی برای انقلاب و ایران می تپد
 
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره راهپیمایی 22 بهمن گفت: جا دارد در ابتدا تشكر ويژه اي از جامعه ورزش داشته باشم كه در راهپيمايي امروز حضور پيدا كردند .همچنين از وزارت ورزش و جوانان كه برنامه ويژه اي براي قهرمانان ملي در جشن امروز در نظر گرفته بود قدرداني مي كنم و بايد بگويم وزارت ورزش و جوانان فضايي را ايجاد كرد تا قهرمانان ملي كشورمان بتوانند براي مردم عزيز كشورمان سخنراني كنند .
 
مدير عامل باشگاه استقلال ادامه داد:جاي خوشحالي است كه مردم عزيز كشورمان همگام با قشر هاي مختلف جامعه در اين راهپيمايي عظيم شركت كردند و بايد بگويم كودكان خردسال بسياري را همراه با پدر و مادر هايشان در اين راهپيمايي ديدم كه اين امر نشان مي دهد دل خانواده هاي إيراني براي ايران و انقلاب اسلامي شان مي تپد.

** محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال از جمله دیگر مدیران ورزش ایران هستند که در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند.

** مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز هم در جمع ورزشکارام و مسئولان ورزشی حاضر شد.

باقرزاده :انقلاب متعلق به مردم است / تا آخرین لحظه پشتیبان نظام هستیم

رییس فدراسیون شمشیر بازی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم ایران است در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: ما عاشق انقلاب هستیم وتکلیف ماست در که در این راهپیمایی حضور پیداکنیم تا دین خود را به شهدا و جانبازان و ایثارگری های خانواده هایشان ادا کنیم .
 
وی ادامه داد:‌این جمعیت میلیونی و حضور پرشور بیانگر این است که  پشتیبان امام و نظام هستیم و دنیا را متوجه خواهد کرد هیچ کشوری حریف ایران نخواهد شد وملت ایران  تا آخرین لحظه در برابر آرمانهایمان ایستادگی خواهیم کرد و از انقلابمان محافظت خواهیم  کرد .
 
رییس فدراسیون شمشیری بازی  ادامه داد : ما عاشق انقلاب هستیم و این حضور تکلیف ماست و امروز این حضور انجام وظیفه و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است .
 
وی در ادامه برگزاری انتخابات مجلس را مورد توجه قرار داد و گفت : مردم باید با بینش وآگاهی نمایندگان خود را انتخاب کنند تا حضور موثر آنها  در قوه  مقننبه به  تصمیم گیری هایی منتج شود که شرایط زندگی مردم به ویژه جوانان  را بهبود بخشد.

امینی : انقلاب ایران انقلابی پویا و متفاوت از سایر انقلابهاست

مسعود امینی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت :22 بهمن ما جلوه  ای معنوی  و قرانی دارد .که این خود  تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلابهای جهان است.
 
مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان  با بیان اینکه که در هر دوره ای جوانان ما در مسیر و جریان انقلاب قرار دارند خاطر نشان ساخت : جمهوری اسلامی ایران ،همیشه پویا  است و پیامهای بسیاری  برای نسلهای مختلف  دارد  که از نسل اول به چهارم ،پرشورتر با رهبری ومحوریت  رهبر معظم انقلاب  به این عزیزان منتقل شده است.
 
امینی تصریح کرد :من فکر می کنم از این فرصت پیش آمده به خوبی برای فتح الفتوح های بعدی با استفاده از پتانسیلهای جوانانی  که  در هردوره ای به وظایف خود با تسهیل ،تهذیب  و ورزش عمل کرده اند، بهره بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار