«همراهی» اساتید و دانشجویان گرافیک در فرهنگسرای بهمن

نمایشگاه گروهی اساتید و دانشجویان گرافیک دانشگاه ولیعصر (عج) تا 29 بهمن در فرهنگسرای بهمن دایر است.

اعظم سادات رزاقی مدیر گروه رشته گرافیک دانشگاه ولیعصر(عج) در خصوص نمایشگاه گروهی اساتید و دانشجویان در فرهنگسرای بهمن در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این نمایشگاه با عنوان «همراهی» برگزار شد که حاصل تلاش‌ جمعی از اساتید گروه گرافیک بوده و در زمینه‌های مختلف طراحی، تایپوگرافی، گرافیک محیطی و تصویرسازی اجرا شده است.

وی افزود: برای جمع‌آوری آثار چند ماه گذشته فراخوان دادیم و پس از داوری اولیه آثار انتخاب و برای نمایش به فرهنگسرای بهمن برده شد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع کارها آزاد و ابعاد آن‌ها نیز متفاوت است و نکته قابل ذکر این که تابلو‌ها در سال 94 توسط دانشجویان مقطع کاردانی اجرا شد و خوشبختانه تا به امروز استقبال خوبی از آن به عمل آمده است.

رزاقی ادامه داد: هدف از برپایی این نمایشگاه در مجموع ایجاد خودباوری در دانشجویان است؛ چرا که کارها تا زمانی که دیده و به چالش کشیده نشوند سرعت رشدشان کندتر است. یکی از ویژگی‌هایی که هنرهای تجسمی و به طور مشخص گرافیک دارد، این است که تا ارائه نشده و در معرض دید مخاطب قرار نگیرد، حرفه‌ای قلمداد نمی‌شود.

وی تصریح کرد: قبل از اختتامیه نمایشگاه در تاریخ 25 بهمن بهمن ماه در محل نگارخانه فرهنگسرای بهمن یک کارگاه عملی با حضور اساتید و دانشجویان عموم مردم برگزار می‌شود که قرار است هنرستانی‌ها و دانش‌آموزان نیز در آن حضور یابند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 29 بهمن در فرهنگسرای بهمن میزبان هنر دوستان است.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار