دخالت های سیاسی در ورزش کار دست عربستان داد

فدراسیون فوتبال عربستان فردا یا دوشنبه تعلیق می شود + عکس

وکلای رئیس برکنار شده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان از تعلیق احتمالی این فدراسیون در آینده ای نزدیک خبر دادند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛وکلای خالد البابطین رئیس برکنار شده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان با پی پگیری های لازم در سوئیس ،مقر اصلی فیفا زمینه ای تعلیق این فدراسیون را در روز های آتی فراهم کردند.

گزارش های رسانه های عربی بر این پایه است که مدارک و شواهد طبق اطلاع از وکلای خالد البابطین به شکلی است که به احتمال فراوان فردا و یا روز دوشنبه فیفا در این باره تصمیم می گیرد و شاید یک مهلت 30 روزه را برای نهایی شدن حکم در نظر بگیرند.

خالدالبابطین معتقد است که دخالت های سیاسی در فوتبال عربستان باعث برکاری وی شده و احمد عید رئیس این فدراسیون نه تنها به وی بلکه به فوتبال ضربه های زیادی زده است .

فدراسیون فوتبال عربستان فردا یا دوشنبه تعلیق می شود

این در حالی است که همین دخالت های سیاسی در عربستان اعتراض هایی را مبنی بر این که برای بازی در ایران امنیت ندارند و شکایت به فیفا مطرح شد اما تا جائیکه مطلع هستیم و اخبار واصله ازکنفدراسیون آسیاحکایت می کند، عربستان در این راه با توجه به اطمینان کنفدراسیون آسیا از میزبانی خوب ایران و با توجه به اتفاقات و دخالت های سیاسی در فوتبال عربستان و نمونه آن شکایت خالد البابطین رای به نفع ایران صادر خواهد شد.

خالد البابطین هم اکنون به همراه وکلای خود در سوئیس به سر می برد معتقد است که همه از ظلمی که به من شده تعجب کردند و اگر با توجه به شواهد رای را به نفع من صادر نکنند دشمن من هستند ضمن اینکه وکلاو کارشناسان من از سوئیس و پاریس این موضوع را پیگیری می کنند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار