ظریف وارد آلمان شد

وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ وارد آلمان شد.

ظریف وارد آلمان شدبه گزارش گروه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر امور خارجه کشورمان در این سفر، عصر امروز در نشست ویژه مونیخ برای سوریه شرکت خواهد کرد.

وی همچنین از فردا جمعه در نشست اصلی کنفرانس امنیتی مونیخ حضور خواهد یافت.

کنفرانس سالانه امنیتی مونیخ در سال 1962 توسط «ادوارد-هاینریش فن کلایست-اشمنتسین» یک نظامی سرشناس آلمانی بنیان گذاشته شد. این کنفرانس در سال های آغاز تأسیس «کنگرهٔ دفاع شناسی» نام داشت.

کنفرانس امنیتی مونیخ توسط بخش خصوصی که در زمینه سیاست های امنیت جهانی فعالیت می کند، سازمان دهی و برگزار می شود. این کنفرانس هرسال در ماه فوریه در هتل بایریشر هوف در مونیخ آلمان برگزار می شود. در این کنفرانس هر سال به طور ویژه به یک موضوع مهم امنیت بین المللی پرداخته می شود. کنفرانس مونیخ به یکی از مجامع بین المللی مهم در عرصه امنیت جهانی تبدیل شده است و به دلیل تشابه کمی و کیفی و بازتاب های آن با مجمع جهانی اقتصاد، به داووس امنیتی نیز شهرت دارد.

در این کنفرانس که در زمان حاضر به یکی از مهم ترین مجامع رایزنی در باره مسایل امنیتی تبدیل شده است، معمولاً کارشناسان امنیتی، وزیران دفاع و خارجه، نظامیان و نیز نمایندگان بخش صنایع تسلیحاتی از کشورهای مختلف جهان به بحث و بررسی در باره مسایل امنیت جهانی می پردازند. هزینه های این کنفرانس توسط وزارت دفاع آلمان و از منبع کمک های مالی صنایع تسلیحاتی این کشور تامین می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، مونیخ ، المان ، کنفرانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار