لاریجانی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر پشتیبانی از تفکر جمهوری اسلامی ایران است

رئیس مجلس گفت: این حضور چشمگیر نشانگر پشتیبانی ملت از تفکر نظام اسلامی ایران است.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر پشتیبانی از تفکر جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش حوزه پارلمان گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن قم در جمع خبرنگاران درخصوص حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: باید تشکر کنم از حضور چشمگیر ملت در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و قرائن موجود نشان می‌دهد که مردم حضور چشمگیری داشته‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور مردم نشانگر عمق سهم ملت ایران نسبت به شرایط کشور است، همانطور که روز گذشته نیز گفتم این راهپیمایی به شکرانه پیروزی‌هایی است که ملت ایران به دست آورده‌اند.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان با بیان اینکه پیروزی‌های ملت ایران در صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی همراه با قاطعیت و دستاوردهای خوبی بوده است، تصریح کرد: حضور ایران در صحنه منطقه‌ای عامل ثبات و امنیت شده و همگان به تاثیر مثبت ایران در این عرصه اذعان می‌کنند و می‌گویند بدون حضور ایران نمی‌توان امنیت را در منطقه ایجاد کرد.

لاریجانی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگرپشتیبانی از تفکر جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دستاوردهای امروز کشور که جای شکر دارد نتیجه استقامت و پایداری ملت ایران بر روی آرمان‌های امام راحل و شهیدان است.

وی ادامه داد: دستاوردهایی که امروز ملت ایران به دست آورده‌اند چه در عرصه هسته‌ای و منطقه تماماً با راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و پیگیری‌های ایشان به ثمر رسیده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: این پیشرفت‌ها، نقش ولایت فقیه را در پیشبرد اهداف انقلاب نشان می‌دهد و امیدواریم با حضور ملت در صحنه و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری ایران به یک آبادانی و قدرت بیشتری برسد و مشکلات اقتصادی کشور نیز حل شود.

به گزارش خانه ملت رئیس قوه مقننه کشورمان تصریح کرد: امیدوارم که شرایط آینده،‌ شرایط بهتری برای ملت ایران باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار