داعش اجساد عناصرش را در سوریه می‌سوزاند

پس از پیروزی‌های پیاپی ارتش سوریه در مناطق مختلف، داعش پیس از فرار از این مناطق به سوزاندن اجساد عناصر خود دست می‌زند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، در حالی که ارتش سوریه و همپیمانانش ارتفاعات استراتژیک "الرواد" در شمال شهر دیر الزور را آزاد کرده و به پیشروی شان در مناطق البغیلیه در مجاورت این شهر ادامه می دهند، اخبار رسیده حاکی از آن است گروه تروریستی داعش، پیس از فرار از میدان درگیری ها، اقدام به سوزاندن اجساد کشته های خود می نماید.

ارتش سوریه در ادامه عملیات در حومه دیر الزور، تجمعات گروه‌های مسلح در شهرک کارگری، الحویقه و اطراف شهرک الجفره را هدف قرار داد.

با ادامه درگیری ها در منطقه دیر الزور در شرق سوریه، ارتش سوریه حمله ای ناگهانی به مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش در منطقه "البغیلیه" و ارتفاعات موسوم به "تلة الرواد" واقع در حومه غربی این شهر آغاز کرده است. این حمله، با پوشش آتش گسترده توسط تانک های ارتش آغاز شد و پس از آن، یگان های پیاده نظام پیشروی و عملیاتی را آغاز کردند که در بخش هایی از آن، فاصله سنگرهای طرفین از یکدیگر، از چند متر بیشتر نبود.

عملیات و درگیری های حومه دیر الزور با سایر درگیری ها کاملا متفاوت بود و در آن، ارتش توانست ارتفاعات "الرواد" را که مشرف بر روستای "البغیلیه" است به طور کامل به کنترل خود درآورده و اقدام به ایجاد چند پست نظامی در آن نماید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار