ایلام؛

بزرگداشت شهدای چوار ایلام در هفته بیستم لیگ برتر

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه های بزرگداشت شهدای چوار در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران را تشریح کرد.

بزرگداشت شهدای چوار ایلام در هفته بیستم لیگ برتربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام و بنابه اعلام ریس روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، حجت الله بهمنی در این رابطه گفت: سازمان لیگ فوتبال ایران بعد از برگزاری باشکوه جام شهدا و کنگره شهدای ورزش کشور در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، برنامه های فرهنگی این هفته را به نام شهدای چوار اختصاص داده است و به همین مناسبت برنامه های ویژه ای را در ورزشگاه های کشور تدارک دیده است.

وی افزود: برنامه های اصلی این بزرگداشت در ورزشگاه آزادی و در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان برگزار خواهد شد.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی افزود: در این دیدار علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدای چوار و قدردانی از خانواده این عزیزان در دقیقه 55 این مسابقه نیز به یاد این حادثه دردناک در دقیقه 55 با هماهنگی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس، تماشاگران از جای بر می خیزند و با نشان دادن عکسهای شهیدان این واقعه یاد آنان را گرامی می دارند.

لازم به ذکر است در روز 23 بهمن سال 1365 و در دقیقه 55 بازی، هواپیماهای دشمن بعثی زمین فوتبال شهر چوار که شاهد برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم منتخب جوانان ایلام و منتخب چوار بود را به طرز وحشیانه‌ای بمباران کردند، در این حادثه 15 نفر از ورزشکاران، داوران، مربیان و تماشاگران به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.