سندرز: انقلابم از وال استریت تا واشینگتن بازتاب خواهد داشت

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت انقلاب او از وال استریت تا واشینگتن بازتاب خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، برنی سندرز یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یک «انقلاب » می خواهد و در مسیر آن پیش می رود.

دونالد ترامپ، یکی از نامزدهای حزب جمهوریخواه، هم همینطور است اما درباره آن حرفی نمی زند. ایا یکی از این دو نفر رئیس جمهور آمریکا خواهند شد؟ سندرز با اختلاف زیاد از هیلاری کلینتون در انتخابات درون حزبی ایالت نیوهمپشایر پیروز شد.

این اختلاف آرا از سال 1960 تاکنون در بین دموکراتها در این ایالت بی سابقه بوده است. البته چند ماه پیش هیچکس چنین نتیجه ای را تصور نمی کرد.

دونالد ترامپ حتی سالهاست که خودش در انتخابات مقدماتی و دورن حزبی جمهوریخواهان شرکت نکرده و ساندرز هم قبلا در حزب دموکرات نبوده است.

در همین رابطه سناتور جان مک کین یکی از نامزدهای جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 گفته است: این انتخابات غیرقابل پیش بینی ترین انتخاباتی است که من تاکنون دیده ام.

سندرز در سخنانی بعد از پیروزی اش در نیوهمپشایر گفت: «ما با هم پیامی فرستاده ایم که از وال استریت تا واشینگتن و از مین تا کالیفرنیا بازتاب خواهد داشت. این پیام که دولت در کشور بزرگ ما متعلق به همه مردم است.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار