شاعری که برای نمایشگاه کتاب سال آینده کتابی منتشر نخواهد کرد

یکی از شاعران معاصر با چاپ کتاب «پریزاد» تدارک ویژه‌ای برای نمایشگاه کتاب سال آینده ندارد.

سارا جلوداریان شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار کتاب جدید خود گفت: آخرین کتابم را  با عنوان «پریزاد» منتشر کردم و هم‌اکنون به دلیل اینکه 90 درصد سروده‌هایم را در این کتاب آوردم برای نمایشگاه کتاب سال آینده که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود کتابی منتشر نخواهم کرد.
 
وی افزود: عنوان کتاب «پریزاد» از شعری با همین عنوان که درباره ایران سروده شده است، گرفته‌ام. این کتاب در 3 فصل «عشق»، «عطش» و «راز» تدوین شده است و در فصل «عشق» بیشتر سروده‌هایی با موضوعات اجتماعی و عاشقانه را آورده‌ام.
 
این شاعر با اشاره به موضوعات دیگر فصل «عشق» در کتاب «پریزاد» بیان کرد: در این فصل به موضوعاتی چون عشق به مادر، وطن و عشق زمینی پرداختم و موضوعات اجتماعی این فصل مضامینی چون همدلی، برابری، عدالت خواهی و نوع‌دوستی را در بر می‌گیرد.
 
جلوداریان ادامه داد: در فصل دوم این کتاب تنها به مضامین آیینی و دینی چون خداوند، شهدا، واقعه عاشورا در کنار مضمون‌هایی چون مقاوت فلسطین، جهاد، انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس پرداخته شده است.
 
این نویسنده تصریح کرد: در فصل «راز» نیز به ترانه‌هایم می‌پردازد که بخشی از آن توسط خوانندگان مطرح سازمان صدا وسیما و بخش دیگری توسط گروه‌های تواشی مطرح اجرا شده است. در این میان ترانه‌هایی نیز وجود دارد که تا کنون اجرا نشده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.