جام ملت های فوتسال اروپا؛

روسیه با شکست میزبان اولین فینالیست شد/ اسپانیا حریف روسیه در فینال

رقابت مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا انجام شد و روسیه و اسپانیا با شکست حریفان، به عنوان فینالیست های این جام معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  رقابت مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا انجام شد و روسیه و اسپانیا با شکست حریفان، به عنوام فینالیست های این جام معرفی شدند.

روسیه با شکست میزبان اولین فینالیست شد

تیم ملی روسیه در یک دیداری پرفشار و جذاب موفق به از سد راه برداشتن صربستان شد و بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود رقم زد تا نخستین فینالیست جام ملت ها مشخص شود. تیم ملی روسیه اواسط نیمه نخست اولین گل این دیدار را به ثمر رساند و از حریف صربستانی خود پیش افتاد اما نیمه دوم حملات صربستان میزبان این رقابت ها که برای نخستین بار به ابن مرحله رسیده بود بیشتر شد تا گل تساوی صربها به ثمر برسد.
 
اما این تساوی فشار بازی را زیاد کرد تا روسیه که فینال را برای خود میدید گل برتری را به ثمر برساند اما میزبان رقابت ها که از امتیاز میزبانی بهره می برد دروازه روس ها را باز کرد تا این بازی پرفشار و هیجانی حذاب تر دنبال شود.
 
اما روسیه زهر خود را ریخت و در وقت های اضافه گل برتری را به ثمر رساند تا در اوج ناکامی صرب ها به فینال برسد.

شگفتی جام حذف شد/ اسپانیا حریف روسیه در فینال

دومین رقابت مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا با رویارویی اسپانیا و قزاقستان که با شکست ایتالیا شگفتی ساز جام نام گرفت، پیگیری شد.

استارت خوب قزاق ها و گلزنی آنها در دقایق نخست باعث شد  هواداران این تیم و بازیهای غیرقابل پیش بینی باز هم مسیر این تیم را با شکست اسپانیا برای رسیدن به فینال باز ببیند اما قدرهای اسپانیایی در نبود هیگوسیتا دروازه بان تاثیر گذار قزاقستان از نقطه ضعف حریف استفاده کردند و پس از تساوی و افزایش فشار بر قزاق ها 2 گل دیگر به ثمر رساندند تا نیمه نخست با برتری اسپانیا به پایان برسد.

عنوان شگفتی ساز جام شاید قزاق ها را شارژ کرد تا خود را برای رسیدن به فینال محق بدانند و با پاورپلی اختلاف گل با حریف را به حداقل برسانند اما همین تاکتیک فرصت را به اسپانیا داد تا کل چهارم خود را به ثمر برساند اما تیمی که ایتالیا را از سد راه برداشت با آغازی دوباره و طوفانی و با به ثمر رساندن 2 گل امید خود را برای صعود پررنگ کرد و اختلاف گل را به یک رسانید اما سرخپوشان اسپانیایی در دقایق پایانی با بهره از پاورپلی تیر آخر را به قزاقی ها زدند تا با نتیجه 5_3 دومین فینالیت جام شناخته شوند و رودر روی روسیه قرار گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار